Mc-olycka på Värmdö

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Årets första mc-olycka? Känns lite tidigt att börja köra mc nu, kan det vara väglaget som var orsaken? Hoppas det går bra för honom/henne i alla fall!

Från Blocket:
Mc-olycka på Värmdö
Stockholm 04 mar 18:28
En mc-förare körde av vägen på väg 669 på Värmdö vid 16-tiden på söndagen. Olyckan inträffade 200 meter efter avfarten från väg 269. Föraren skadades och har förts till sjukhus, uppger räddningstjänsten. Det är oklart vad som orsakade olyckan

Låg en busa i diket... såg inte allt för trasig ut på håll, har någon suddig bild på olycksområdet på mobilen.
Hoppas föraren inte skadade sig allt för illa.
Helikopter 2 brandbilar samt 1 ambulans va på plats.

Bifogat

• DSC03113.jpg
    DSC03113.jpg
    100.6 KB · Visningar: 1,012
Låg en busa i diket... såg inte allt för trasig ut på håll, har någon suddig bild på olycksområdet på mobilen.

Aj aj illa hoppas att föraren klarade sig utan allt för stora skador.

Väg 669...var är det?

Saltarövägen, om du åkt ut mot bullandö någon gång så har du passerat den

Last edited:
stämmer
jobbig kurva även i bra väder det där, busshållplats när man kommer ur kurvan som små ridtjejer springer till... bilar som genar, korsning etc

ajaj jag såg två busor silvriga dra förbi mig idag på värmdövägen vid ormingeavfarten kan detta kanske vara den ena??

Är det så himla svårt att låta motorcykeln stå ett par veckor till!
Jag har ingen lust att få ännu högre premie bara för att några dumskallar har så svårt att bedömma väglaget.När jag for till jobbet i morse då var det is på vägen.
Mvh Payton

Jag tog en liten tur idag tog det väldigt lugnt. Torr väg 5-8 +grader

Lite lynnigt med kall väg grus o salt på vägbanan. Behöver nog inte gå fort för o köra omkull i ett obevakat ögonblick.

hoppas inget allvarligt har hänt.

Är det så himla svårt att låta motorcykeln stå ett par veckor till!
Jag har ingen lust att få ännu högre premie bara för att några dumskallar har så svårt att bedömma väglaget.När jag for till jobbet i morse då var det is på vägen.
Mvh Payton

Vem fan bryr sig om vad du har lust att betala ditt pucko:dummer . Visa lite respekt för en hojbroder som får spendera natten på sjukan.

Värmdö, mina gamla hemtrakter. Hoppas det inte är någon man känner & att föraren inte blev allt för skadad.

ajaj jag såg två busor silvriga dra förbi mig idag på värmdövägen vid ormingeavfarten kan detta kanske vara den ena??

Jo, detta är dessvärre en av de två som var ute idag.

Vem fan bryr sig om vad du har lust att betala ditt pucko:dummer . Visa lite respekt för en hojbroder som får spendera natten på sjukan.

Bra svar! Som vanligt i dessa fall finns det alltid något ¤4&#¤% som låter fingerspetsarna vandra över tangentbordet långt innan hjärnan kopplas in.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman