Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag är så GRYMT sugen på visa upp min nya bettan så kan jag väl lika gärna starta om denna klassiker till tråd.
Vad kör du för någon motard 2007?
Jag kör den här:
Ja precis.Va fan är det en gammal Aprilia![]()
Oj jag blev rent tvungen att kolla upp det nu. *Edit, vi kollar vidare. Man ska inte vara så trött så märker man kanske sånt här innan man gör i ordning cykeln.Va fan är det en gammal Aprilia![]()
Ramen e tillverkad i December 2006, men det är kanske inte så konstigt eftersom att annars skulle jag inte haft den här idagJa precis.
Olle, observera att du har IP-klistermärken, kolla ramnumret, har du verkligen en -07? De nya brukar ha Agip.
Jag kommer vingla vidare på min KTM 640, nu med lite mer pulver!![]()
Olof Eriksson: Dum fråga kankske, men hur är det med eftermarknads slip on till din hoj?![]()
Köpte min i höstas så får väl dras med den detta året me![]()
Har ju bara kört 2 mil på den...
Ser fram emot en mycket trevlig hojsäsong!! (Mitt livs första)
Behåller nog min 660....fast nu har ju förutsättningarna ändrats så man kanske byter![]()
![]()
![]()
HAHA, Herr Eriksson köper gamla grejer (för er som tycker repmånad är världens bästa film)
Hehehe, Herr Larsson har ingen sup!![]()
Senaste bilden jag tog på 658:an - från en provkörning på Vessingsboda. Det blir den i år med, nu när den är i det närmaste helt klar. Har hängt med sedan vintern 01/02 men med vissa förändringar... Några smärre kosmetiska fixar kvar, en stor motorservice, bänkning med injustering av fugge och kanske fylla på luft i sulorna, så är det bara att åka![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |