Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nej, det var det sista jag valde. Men vill man ha den första hojen får man skita i sådana saker. Fast ska säga att den vita var snyggare i person än jag trodde. Den har ju även lite reto-värde...R1Lillen skrev:2697231skulle du verkligen ha en vit ??
Swedie skrev:2697249Nej, det var det sista jag valde. Men vill man ha den första hojen får man skita i sådana saker. Fast ska säga att den vita var snyggare i person än jag trodde. Den har ju även lite reto-värde...
Swedie skrev:2697249Nej, det var det sista jag valde. Men vill man ha den första hojen får man skita i sådana saker. Fast ska säga att den vita var snyggare i person än jag trodde. Den har ju även lite reto-värde...
imorgon kommer bättre bilderkieL skrev:2697291fan har du ingen blixt på kameran ?![]()
personligen tycker jag att vit är grymmast. nästan inga som kör med vita hojar ju..
Jassåwonderwizard skrev:2697204vafan ?? redan fått din ?
på YC i Helsingborg skulle dom ju inte komma förrän i Februari![]()
Jag får min på måndag från YC.Du får komma förbi o ta bättre bilder, jag har en skitkamera.MikkE skrev:2697356Hua. Ska bli najs att se bättre bilder sen.
Grattis till hojen!
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!