Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AxlySM skrev:2666586Fräs om du har några snygga/grova puffror.![]()
Wunder skrev:2666576Har en massa airsoftvapen.
Jag tycker att airsoftvapen alltid är lika töntiga. Oavsett hur dyra de varit.AxlySM skrev:2666598Ptja, har killen några vapen som kostar i 10.000-kronorsklassen och ser ut/känns som riktiga vapen förutom att dom just inte fungerar som det, så inte mig emot.
Men airsoftvapen som man köper på hobbex går ju givetvis bort.![]()
Esquire skrev:2666605Jag tycker att airsoftvapen alltid är lika töntiga. Oavsett hur dyra de varit.![]()
AxlySM skrev:2666608Okej, ja det är väl bättre med äkta vara.Jag har dock aldrig haft varken eller.
Airsoft är trimmade ärtbössor för folk som vill leka krig.AxlySM skrev:2666608Okej, ja det är väl bättre med äkta vara.Jag har dock aldrig haft varken eller.
Esquire skrev:2666617Airsoft är trimmade ärtbössor för folk som vill leka krig.![]()
Glocalnet skrev:2666585Softairguns o paintballvapen skall inte finnas förutom när man är full.. då kan de komma fram.. inte annars! En gatlin på väggen däremot.. mumma![]()
War-psycho vann trådenWar-psycho skrev:2666596Vapen förvaras i vapenskåpet, leksaker förvaras i en låda på vinden.![]()
Padde skrev:2667115Beror väl fean på om dom ser äkta ut elr inte, vad är skillnaden att hänga på en AK elr nått som ser exakt likadan ut på väggen elr en äkta. Gästerna ska fortfarande inte pilla på dom utan titta på dom.
Skit samma.
Sen att den vapen sorten han ska hänga upp är töntig? Vad gör det? Bara dom ser likadana ut? Dom ska fortfarande inte skjuta elr pilla på dom.
Men sen gäller det ju att det ser EXAKT likdan ut isf, för JO det bli löjligt om man ser att det är fejk. Men ser dom exakt likdana ut, så skit samma?
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten