Vem i H-vete brassa om mig på slangen nyss?!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Kör mot tyresörakan, frid och fröjd. Lionel Richie på stereon...allt känns harmoniskt, och för en kort stund har man glömt bort sin hojabstinens, hade tom lite julkänsla inom mig, lite sådär myspysig...Till man ser en mörk R1a(!!!!) :huvet som kommer på påfarten från älta mot tyresö... Jag ligger en bit framför. Drar ner rutan.

Det är inte sant :gråta :4skrika

En bit in på rakan, så accar han från 50 m bakom, upp på slangen strax bakom mig, å bara brassar iväg hela rakan på slangen :huvet :mad: :huvet :finger varför jag :tomten :fatta!

Nu kommer jag må psykiskt dåligt i ett par månader till...

30 november dessutom, mitt på kvällen, i mörkret. Bara vi två på rakan :huvet

:4skrika :argpådato

IronMike skrev:
2636950 Kör mot tyresörakan, frid och fröjd. Lionel Richie på stereon...allt känns harmoniskt, och för en kort stund har man glömt bort sin hojabstinens, hade tom lite julkänsla inom mig, lite sådär myspysig...Till man ser en mörk R1a(!!!!) :huvet som kommer på påfarten från älta mot tyresö... Jag ligger en bit framför. Drar ner rutan.

En bit in på rakan, så accar han från 50 m bakom, upp på slangen strax bakom mig, å bara brassar iväg hela rakan på slangen :huvet :mad: :huvet :finger varför jag :tomten :fatta!

hehe.... jag förstår dig :P

IronMike skrev:
2636950 Kör mot tyresörakan, frid och fröjd. Lionel Richie på stereon...allt känns harmoniskt, och för en kort stund har man glömt bort sin hojabstinens, hade tom lite julkänsla inom mig, lite sådär myspysig...Till man ser en mörk R1a(!!!!) :huvet som kommer på påfarten från älta mot tyresö... Jag ligger en bit framför. Drar ner rutan.

Önskar det vore jag... Sitter ändå bara hemma och sunkar, fy fan!

IronMike skrev:

En bit in på rakan, så accar han från 50 m bakom, upp på slangen strax bakom mig, å bara brassar iväg hela rakan på slangen :huvet :mad: :huvet varför jag :tomten

30 november dessutom, mitt på kvällen, i mörkret. Bara vi två på rakan

"Anger management" går på tv just nu :tungan

Last edited:
Denna mystiska R1 förare kom o plockade upp mig för en repa. Globens julgran och Hammarbys skidbacke lös upp fint i vinter mörkret. Sitter o skakar av adrenaline kick fortfarande. De blir en repa 1a advent :):):)

Last edited:
fick ungefär samma känsla förut när jag precis hoppat in i bilen efter jobbet.
precis när jag stängt bildörren så hör jag ett: njinjinjihubruumbrumbrumbrumosv

nån modig själ drog igång sin streetfighter en pinkstråle bort :näsblod

Har hört att ni ha den där spök åkaren där uppe har han bytt ner sig till R1a nu? serriöst om du är sugen på att köra hoj gör det!

Jag körde hoj igår, och jag lär köra mer sålänge det inte snöar för mycket :)

(dock har det för tillfället inte snöat en enda snöflinga och just nu klockan 21:53 är det ca 10+ grader utomhus och torrt på asfalten :tungan
så det kan nog bli endel mer körande :D )

silvr skrev:
2637090 Har hört att ni ha den där spök åkaren där uppe har han bytt ner sig till R1a nu? serriöst om du är sugen på att köra hoj gör det!

Så talar en äkta wannabe :D
Har du tung pung än? (tungt kort och tung hoj)? :tungan

Last edited:
IronMike skrev:
2636950 blbla

Det kunde varit jag, om:
1. Det var i örebro.
2. Det var runt lunchtid
3. Jag vågade brassa mer än 100meter på bakhjulet.
mao. jag körde en sväng idag.:yoparty
jag var dock väldigt noga med att värma däcket innan jag åkte ;)

Bifogat

• DSC00130.JPG
    DSC00130.JPG
    112.5 KB · Visningar: 242
Pippi skrev:
2637052 Denna mystiska R1 förare kom o plockade upp mig för en repa. Globens julgran och Hammarbys skidbacke lös upp fint i vinter mörkret. Sitter o skakar av adrenaline kick fortfarande. De blir en repa 1a advent :):):)

Nix det var inte den berömde spökryttaren utan en god vän:)

Underbart!

Lurch skrev:
2637151 En god vän... Det brukar låta så! ;)

Japp! Han e inte medlem här så han får förbli lite mystisk tillsvidare. MEN FY FAN VAD SKÖNT!!! Här trodde man att de va färdig kört för hela 2006 men ikket! Det blir en repa i helgen om vädret o hojen tillåter! :yoparty

IronMike: Han hälsar att han tyckte att du uppträdde exemplariskt för att vara bilförare. Lugnt o sansat, höll dig mot kanten för att ge så mycket företräde som möjligt :) Han hade för sig att du körde en volvo...

Last edited:
Pippi skrev:
2637168 Japp! Han e inte medlem här så han får förbli lite mystisk tillsvidare. MEN FY FAN VAD SKÖNT!!! Här trodde man att de va färdig kört för hela 2006 men ikket! Det blir en repa i helgen om vädret o hojen tillåter! :yoparty[/QUOTE
låter skönt... här är det fint, hade man bara inte varit sjuk och haft hojen i småbitar så hade jag lungt varit ute och kört :D

Pippi skrev:
2637168 Japp! Han e inte medlem här så han får förbli lite mystisk tillsvidare. MEN FY FAN VAD SKÖNT!!! Här trodde man att de va färdig kört för hela 2006 men ikket! Det blir en repa i helgen om vädret o hojen tillåter! :yoparty

IronMike: Han hälsar att han tyckte att du uppträdde exemplariskt för att vara bilförare. Lugnt o sansat, höll dig mot kanten för att ge så mycket företräde som möjligt :) Han hade för sig att du körde en volvo...

Äh vafaan, nu plockar jag fram startgasen och kör en repa jag med innan 2006 är till ända!

Pippi skrev:
2637168 Japp! Han e inte medlem här så han får förbli lite mystisk tillsvidare. MEN FY FAN VAD SKÖNT!!! Här trodde man att de va färdig kört för hela 2006 men ikket! Det blir en repa i helgen om vädret o hojen tillåter! :yoparty

:fakta ja man underlättar ju för sina hojbrödrer, så många man kört om på slangen i somras, man uppskattar ju att de andra håller sig i sin fil :tungan

hälsa tillbaks att jag fick kåtslag, med rutan nere, då han swoscha förbi :näsblod ungefär som killen med piskan i början av klippet http://video.google.com/videoplay?docid=-4773264671622972114&q=motocross -honan som satt bredvid mig i bilen trodde jag va i behov av nån slags rättpsykiatrisk vård :huvet

kan sitta på bönpallen anytime :D (obs skojja) :rofl

ps, jag körde min bruksbils bemer, gråblå 525a sedan :huvet lite svårt å haka på....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!