2007 Ducati SportClassic "SP"

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Ultracool 2007 Ducati SportClassic SPORT 1000 S med en hel del tillbehör från NCR.

"NCR will be building a limited quantity of these special production motorcycles for the American market."

Bifogat

• crap1.jpg
    crap1.jpg
    122.2 KB · Visningar: 137
Den är klart snygg. Halvnakan hojar gilalr jag skarpt och med de fina detaljerna på den så blir det mumma.

2.jpg

Gustav O skrev:
2627439 Den är klart snygg. Halvnakan hojar gilalr jag skarpt och med de fina detaljerna på den så blir det mumma.
Håller med: halvnakna sporthojar är nästan alltid snyggare än de med kåpor som täcker hela motorn. Kan inte ha varit en tillfällighet att de flesta hojar som valdes i "Wanted"-tråden (mest eftertraktade men ej tillgängliga) var hel- eller halvnakna. Har alltid tyckt att TL 1000 S är grymt ball och borde ha fortsatt tillverkats/utvecklats.

Bifogat

• ShowImage-1.cfm.jpg
    ShowImage-1.cfm.jpg
    133 KB · Visningar: 82
Förutom toppkåpan tycker jag den är läcker, det fanns med en helsvart med i en SuperBike fär några månader sedan som var så grym, men saknade allt gott som denna har.

Skulle vara cool att ha, helt klart. :)

Nyteknik skrev:
2627392 Ultracool 2007 Ducati SportClassic SPORT 1000 S med en hel del tillbehör från NCR.

"NCR will be building a limited quantity of these special production motorcycles for the American market."

*trevar efter checkhäftet*

Någon som vet om det där avgassystemet går att köpa till en Paul Smart eller säljer de bara hela hojar?

Back