Chokladlackerade bilar..............

JAG tyckte det var nån mystisk smak..............först tänkte jag NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ sen mer NJOOOOOOOOOO.............så man MÅSTE smaka en till hela tiden för att se vad man tycker ! :va Jättejobbigt..............:tungan

Prillan73 skrev:
2573707 JAG tyckte det var nån mystisk smak..............först tänkte jag NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ sen mer NJOOOOOOOOOO.............så man MÅSTE smaka en till hela tiden för att se vad man tycker ! :va Jättejobbigt..............:tungan

:rofl Nästan så att jag kan föreställa mig det problemet, trots att jag inte smakat dem ännu. Men det låter som att det inte passar ihop, å andra sidan är både bilarna och "fokeladen" god!! Problem!

Last edited:
Prillan73 skrev:
2573707 JAG tyckte det var nån mystisk smak..............först tänkte jag NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ sen mer NJOOOOOOOOOO.............så man MÅSTE smaka en till hela tiden för att se vad man tycker ! :va Jättejobbigt..............:tungan

Du äter väl inte upp MINA bilar?:7peta

Nää bliar ska va originalet!! Har hållt mig från skyltar och däck mé i min bakåtsträvan :D

Prillan73 skrev:
2573697 Har ni provat Ahlgrens nya bilar ???
Om JA.......vad tyckte DU ? :rolleyes:
:eek: har dom komme med en sån också :va
:7peta hru kan du vara så insatt i godissortimentet ;)

Kul att det är tjejer som är mest aktiva när det gäller godis. :)
Brukar inte ni gå upp i vikt av att bara titta på en godisbit typ?
Men jag är faktiskt själv sugen på att testa de nya bilarna. Men jag vet inte. Jag håller med ~Settan~ om att bilar är goda för sig och choklad för sig.

Vad tycks om Marabou med Digestivekexbollar förresten? Vill testa men vågar inte.

tigrro skrev:
2577012 Kul att det är tjejer som är mest aktiva när det gäller godis. :)
Brukar inte ni gå upp i vikt av att bara titta på en godisbit typ?
Men jag är faktiskt själv sugen på att testa de nya bilarna. Men jag vet inte. Jag håller med ~Settan~ om att bilar är goda för sig och choklad för sig.

Vad tycks om Marabou med Digestivekexbollar förresten? Vill testa men vågar inte.

Det är gott tycker jag!! dessutom bra bjuda cheyer på!! :D
Värsta romantiska "kexkvällen" så choklad dessutom!! kan det bli bättre?! haha :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT