Säsongs-Start Söndag 29 okt Södertäljes Gokarthall

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard
Då drar vi igång vintersäsongen i Gokathallen Södertälje.

Regler & tider

Öppet: Söndagar 17.00 - 20.30

för Supermoto - Fiddy - Minimoto

Bränsle : Än så länge kör ni med egen bensin, men när det blir kallt och vi måste stänga för att köra med fläktarna köps miljösoppa i hallen , även färdigblandad till 2-takt. i samband med inskrivningen.

Besiktning : Vi kräver uppsamlingskärl till vatten och vevhusolja,
Kraschpuckar på fotpinnar .

utrustning : minst Komplett Crossutr. eller skinnställ m ryggplatta.

Ansvar : ni kör på egen risk , inga licenser krävs , Skador som ni orsakar på anläggningen blir ni ersättningskyldiga till , tex. köra in i väggen. alla måste anmäla sig och betala innan start.

Indelning : 10min pass per diciplin

Pris : 150kr per/söndag
Erbjudande säsongskort 2006 okt - 2007 april : 1.900kr

Huvell har kommit med ett förslag om en Vinter-Cup . kom med förslag om upplägg så kan vi säkert få igång det.

Varmt välkommna

Christian "Crille" Kronnäs
SUZUKI TEAM 1:yoparty

Jag kommer förbi, utan hoj troligen. Har inte längre något sätt att transportera dit den :( går det inte att få parkera hojen hos er... eek...

Whoho! fast kommer inte på ett tag, har inte fått nya hojjen

faan vad kul, men hur e en traktor som ktm 660´n på den banan? + Jag är en riktig nybörjare, har aldrig kört bana förr.. men hoppas kunna börja nu i vinter! Ses där!

Var tyvärr ingen där när jag smög förbi lite efter 17. Är det varje vecka eller varannan?

Swedie skrev:
2577400 Var tyvärr ingen där när jag smög förbi lite efter 17. Är det varje vecka eller varannan?

De va en kotte på en minimotard där när ja svängde förbi runt kl 6 för att fota men annars ingen. Jag hinner få min stator tills nästa helg jag hoppas lite fler kommer dit och kör då!

Motard nissen skrev:
2577629 De va en kotte på en minimotard där när ja svängde förbi runt kl 6 för att fota men annars ingen. Jag hinner få min stator tills nästa helg jag hoppas lite fler kommer dit och kör då!
Vi hade träning utomhus i Örebro, förmodligen den sista.
Kommer nog fler nu när man snart inte kan köra utomhus. Blir liksom lite mer exotiskt att köra motard då :)

Barrett skrev:
2578830 Vadå, är det för långt att pendla 90 mil en gång i veckan för lite inomhus körning? :va

Hepp, hepp! Nu ska du inte vá så´n! Det är kännbart nog att åka mellan Örebro å Götet bara. Nu senast höll jag på att dra i diket för att jag var så trött å hungrig. Svängde snabbt in till närmaste mack ute i obygden och köpte livsnödvändigt och näringsriktigt.... godis...:tungan

Barrett skrev:
2578830 Vadå, är det för långt att pendla 90 mil en gång i veckan för lite inomhus körning? :va
Driver du med mig eller...? 90 mil för en timmes körning ? :confused:

Spider skrev:
2581176 Driver du med mig eller...? 90 mil för en timmes körning ? :confused:
Vissa av oss är mer entusiaster än andra :D

PS Jag vet nåt du inte vet :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...