Bögläppen ska bort.

johanm skrev:
2552656 Hej !

Jag har köpt mig en Honda cbr 600rr och jag skulle gärna vilja bli av med bögläppen, skylthållaren eller vad ni nu vill kalla det.

Behöver lite tips hur jag på ett enkelt men snyggt sätt kan fästa skylten på annat vis och hur jag gör med blinkers. skulle gärna vilja få tag i en miniskylt också, så skriv gärna vart jag kan få tag i det.

Tänk på att avgasröret sitter under sadeln.

Tacksam för svar!

Hej
Jag är 100% homo och har inte någon sådan "bögläpp" på min hoj. Måste jag verkligen sätta dit det?

Försöker tänka på att ditt avgasrör sitter under sadeln...

/Jörgen

Jörgen Karlsson skrev:
2552670 Hej
Jag är 100% homo och har inte någon sådan "bögläpp" på min hoj. Måste jag verkligen sätta dit det?

/Jörgen

:D :D :D

Jörgen Karlsson skrev:
2552670 Hej
Jag är 100% homo och har inte någon sådan "bögläpp" på min hoj.

/Jörgen

Den sitter kanske inte på hojen utan på något annat spännande ställe :D :tungan

Jag är 100% invandrare och jag har heller ingen bögläpp :D

Undrar hur den här tråden kommer att utvecklas?

Last edited:
Nee du, något bra förslag på vad du ska göra åt bögläppen har jag inte men hmmm, en fläskläpp kanske????

Jörgen Karlsson skrev:
2552670 Hej

/Jörgen

:D :D :D Humor Jörgen du har skön Humor :D :D :D

kolla i mitt garage...så kan d se ut....grejerna e från mc varuhuset...

mvh /tomas

tja! man kan ju alltid prova att borra bort den, som en popnit....
om man nu inte är bög förståss, bögar kan ju inte göra manliga saker som att borra :D

Ha ha det här var väl kul respons pa ditt första inlägg pa SH. :tummenupp :D

Älgläpp har jag hört att den där plastbiten som förlängde skärmen kallades för längesedan men bögläpp har jag aldrig hört förut. Sa alla som kör runt med det här kvar är alltsa bögar :confused:

Det kanske kan användas som "statement" i fortsättningen :rolleyes:

Annars: skruva sa finner du svar

!

Jörgen Karlsson skrev:
2552670 Hej

/Jörgen

Ja jävlar vad bra!

:D

Jörgen Karlsson skrev:
2552670 Hej

/Jörgen

:tungan Böghumor på hög nivå, rätt kul faktiskt..allvarligt:yoparty

( tänka, tänka )

Jörgen Karlsson skrev:
2552670 Hej

/Jörgen

kan man vara 57% homo, borde ju vara precis som med gravid, man kan inte vara lite gravid utan antingen är man det eller så är man det inte....:va :va :tungan

johanm skrev:
2552656 Hej !

Jag har köpt mig en Honda cbr 600rr och jag skulle gärna vilja bli av med bögläppen, skylthållaren eller vad ni nu vill kalla det.

Behöver lite tips hur jag på ett enkelt men snyggt sätt kan fästa skylten på annat vis och hur jag gör med blinkers. skulle gärna vilja få tag i en miniskylt också, så skriv gärna vart jag kan få tag i det.

Tacksam för svar!

Miniskylt köper man snyggast hos Art Invest. Tel:0303-230638
Till mina hojar har jag knåpat ihop egna skylt/blinkers lösningar hemma, bockat lite plåt, borrat och pulat.

johanm skrev:
2552656 Hej !

Tacksam för svar!

Modellen från http://www.bikersneed.se/ är ju poppis.
http://www.bikersneed.se/Prodc/regmount/22-254R104.jpg

Men skulle jag vara du skulle jag titta runt lite och sedan snicka ihop en själv. I duralaluminium eller 2 mm:s rostfritt.

Här är en tråd där några inlägg visar snygga hembyggda hållare. http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91388&highlight=skylth%E5llare+rostfritt

Det är viktigt att den inte är för vek på stånkor och twinnar ty skylten vibrerar då mer än den tål varvid endera skylten eller hållaren går sönder. Så till skillnad från tex modellen från bikersneed så skulle jag satsa på en konstruktion som förutom i ovankant även skruvas i mitten eller tom nederkant på regplåten. På en stånka, enduro eller potent twin, kan inte skylten bara sitta i ovankant som, då skakar den sönder.
Jag skulle av samma anledning satsa på diodblinkers och diodbakljus på en gång om du ska bygga om. Det är det enda som håller på min skakande HD tex.

/J

Last edited:
Manne skrev:
2552737 kan man vara 57% homo, borde ju vara precis som med gravid, man kan inte vara lite gravid utan antingen är man det eller så är man det inte....:va :va :tungan
Är man inte lite smygbög då om man är 57% bög:D

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...