Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt :-(aRWe skrev:2551471Jag ska nog inte köra hoj längre.![]()
Vad hände??? Ser ut som enaRWe skrev:2551471Jag ska nog inte köra hoj längre.![]()

aRWe skrev:2554188Det var i söndags polarn och jag är ute på en lugn tur och då menar jag lugn tur neråt Veckholm utanför Enköping, vet inte riktigt vad som händer (kommer inte ihåg från strax före olyckan, men det var lågt stående sol just då) men jag är helt plötsligt inne i en t-korsning bromsar så pass hårt att framhjulet låser och släpper, hojen slår i dikeskanten och jag far på sidan om ut i gräset.
Tror inte det hade hänt om det inte hade varit så kallt i vägbana och däck.
Är öm i ena axeln, ena låret och ena hälen fast inget värre än jag kan jobba.
Traktorn var min bärgare.
Jag kommer!!!!! Jag tycker nästan det är orättvist att jag inte krockat eller fått cykeln stulen i år, då det kommit en ny ZZ-RFunatic skrev:2554830....komma och prova ZZ-R 1400:an nu då![]()
Fast det är ju skillnad.......A© skrev:2558138Å folkar klagar på att jag vurpar...![]()
Jag var nog inne mer på något som inte går att köra så fort med typ Virago, Shadow, Intruder.Sir:C skrev:2562326ojdå..inte kul att klota.
Men se det från den ljusa sidan...nu kan du ju köpa en hoj som går att svänga och bromsa med!![]()
![]()
*kastar mig ner och tar skydd*
aRWe skrev:2562437Jag var nog inne mer på något som inte går att köra så fort med typ Virago, Shadow, Intruder.![]()
![]()
Hhmmm, inte går så fort... och ska gå att svänga med om det mot förmodan skulle komma en kurva, hhmmmm, nu kom jag på.... EN MOTARDaRWe skrev:2562437Jag var nog inne mer på något som inte går att köra så fort med typ Virago, Shadow, Intruder.![]()
![]()

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller