Såhär går det när man bråkar med fel folk

Snacka om sne-tändning - ingen rör min brud! haha.
Men håller med föregående talare...det ser ju ut som om det e två lagom fulla gossar dom där andra två!

Liten överreaktion där, men varför flaxa med armarna som ett mongo.

Undrar om man inte reagerat på samma sätt själv om nån bara lappat till bruden när man gick förbi..så snetändning eller inte..
Men en stor eloge till att han körde rent spel o inte sparka när dom låg ner :yoparty

Lugnt man hade reagerat på samma sätt om det varit jag.
I slagsmål handlar det bara om vem som är mest aggresiv och offensiv först.
Väldigt få klarar av att göra nåt med sin kunskap oavsett vad man tränar och hur länge man gjort det.

sEiKo skrev:
2481844 Lugnt man hade reagerat på samma sätt om det varit jag.
Väldigt få klarar av att göra nåt med sin kunskap oavsett vad man tränar och hur länge man gjort det.

Och även om man fixar det så är det bara att ta sig därifrån eller ringa dit snuten illa kvickt. Såna där lär inte finna sig i att förnedras. De återvänder med knivar, järnrör eller sju polare.

"Tuffa killars" grundprincip är att aldrig ge sig in i en fight där de tror att de kan åka på däng, så nästa steg blir att justera tillbaka oddsen. Jävla :tomten, hela surven, men fan så drygt att de finns.

Tråkigt bara att om du håller på med thaiboxning eller dyl. så blir du rätt avstängd ifall du åker dit för att ha varit i slagsmål :)

kåteämm skrev:
2482058 Tråkigt bara att om du håller på med thaiboxning eller dyl. så blir du rätt avstängd ifall du åker dit för att ha varit i slagsmål :)

Kanske i Sverige ja, där man ska stå och kolla på, men i det där landet så kanske det klassas som "själv"försvar..

kåteämm skrev:
2482058 Tråkigt bara att om du håller på med thaiboxning eller dyl. så blir du rätt avstängd ifall du åker dit för att ha varit i slagsmål :)
Nä bara om din tränar tycker du gjort något fel. Jag skulle nog inte bli avstängd för att försvara mig. Men som i detta fall, ge igen tiofallt så ja.

sEiKo skrev:
2481844 Lugnt man hade reagerat på samma sätt om det varit jag.

Och det är kanske det man tränar upp? Sen så slår/sparkar nån som tränat bra mycket hårdare än folk som inte gjort det.

Folk som tränat mycket har oddsen på sin sida helt klart. Sen är det klart att alla situationer är olika men en boxare kanske på reflex vrider huvudet det där lilla extra så att slaget inte träffar så bra.

Last edited:
Tror ni att grabben som slår till cheyen gör det med flit?

Var det ren oflyt att han råkade dra till henne så är ju boxarkillen helt mongo.

Eller :va

kåteämm skrev:
Du verkar inte ha så bra koll direkt. Jag använder det i försvar när jag vill och hur jag vill. Råkat ut för det X antal gånger, jag är tränare på min klubb så avstängning är det nog ionte snack om =)

Jag va på krogen för ett par månadersedan. Hade en öl i handen, en invandrare kommer och knuffar mig i sidan med vilje så jag spiller ut ölen.

Frågar om han har tänkt köpa en ny eller iaf be om ursäkt. Han hånflinar åt mig och jag börjar skratta åt honom å vänder honom ryggen.

Blir tillputtad och vänder mig om å frågar vad han sysslar med.

slutar med att jag slog ner 3 personer, en fick bruten näsa, en annan brutet revben och en 3e fick andningen utslagen i en halv minut. Skryt? nej, men blir en kampsportare som tränat på hög nivå sne är det bäst att dra.

Tro det eller ej, jag njöt av varje sekund. Jag hatar folk som skall ut och bråka, speciellt invandrare som tror sig stå högre än alla andra.

Back