Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul att det finns bevis på att jag höll bra form första 10 varven iaf. Skulle väl kunnat behållt den om jag inte överansträngt underarmen. Hårdare har jag väl inte gasat i rejs antar jag... för 2 dagar efter hade jag smärtande underarm. 3 dagar efter känner jag av det... idag...knyter jag armen så känns det fortfarande. Skrev en liten rapport här: www.sporthoj.com/rr/Tobbe (R1) skrev:2457478Bilder 7
Det hade ju underlättat om man kunde flytta sig lite längs banan, hade sluppit lite motljus & stängsel då.Gustav O skrev:2458434Snygga bilder! Nästa gång borde du fixa en fotoväst och ta dig till andra ställen för andra vinklar så blir det ännu bättre.![]()
Jag vet inte exakt hur man gör för att få det men att prata med dem på kansliet, de små röda stugorna med platt tak i depån, är ju en början. Antar att man måste påvisa att man fattar var man får gå och så där.Tobbe (R1) skrev:2458487Det hade ju underlättat om man kunde flytta sig lite längs banan, hade sluppit lite motljus & stängsel då.
Var skaffar man en fotoväst vid tävlingarna? Kan vara bra att veta för framtiden.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |