R.I.P. Steve Irwin

• Thread starter Thread starter xyx
  • Start date Start date
Tråkigt om det stämmer :(

Har hänt förut att han rapporterats död utan att han har varit det så man får la hoppas denna gången också.

Det är sant..
nu sa de det på nyheterna med..
vi håller tummarna för de har fel.

R.I.P

Jävligt tråkigt, men man har ju nästan vetat att något sånt här skulle hända honom förr eller senare.

Tycker hemskt synd om hans barn och fru men på något sätt känns det som om att han dog på rätt sätt. Man blev ju inte direkt förvånad... Jag tror att han haft ett mycket bra liv och fått göra det han allra helst velat! Så mitt i all olycka tror jag iallafall att han var lycklig. :)

Traukish. Karln var ju en skogsvilde av rang. Med stil s.a.s.

Riktigt tråkigt, läste det oxå på aftonbladet nyss. Och av en stingrocka. Inte trodde jag de ens var giftiga, men tydligen måste den punkterat honom ordentligt.

Rip!

Så sorgligt! :(

Mr_White skrev:
2432253 He had it coming! Kommer inte sakna honom ett skit faktiskt.

Trots okänsligheten i ditt uttalande så kan man ju inte annat än att hålla med om att:

a) Han får skylla sig själv
b) Det finns nog med materialmed den där snubben för att gödsla TV6 i ytterligare 10 år

Swedie skrev:
2432251 Riktigt tråkigt, läste det oxå på aftonbladet nyss. Och av en stingrocka. Inte trodde jag de ens var giftiga, men tydligen måste den punkterat honom ordentligt.

Rip!
En del är rejält giftiga hur som helst.
Fruktansvärt tråkigt, man satt alltid med ett leende på läpparna under hans program.
Det kändes ändå otippat att det skulle ske på det här viset, när han lekt med ormar som är så giftiga att det inte spelar någon roll om dom har motgift på sjukhuset, han skulle ändå inte hinna dit.
Han har lärt många barn och vuxna om naturen med sitt enkla sätt att visa och berätta om saker.
Trist.

sEiKo skrev:
2432378
Han har lärt många barn och vuxna om naturen med sitt enkla sätt att visa och berätta om saker.

Tycker i och för sig vi får hejda sentimentaliteten här nu, den där snubben var ett riktigt jävla värdelöst fördeöme för hur man beter sig i naturen och speciellt då för barn. Kan egentligen inte tänka mig en sämre förebild.

Markus skrev:
2432369 Trots okänsligheten i ditt uttalande så kan man ju inte annat än att hålla med om att:

a) Han får skylla sig själv
b) Det finns nog med materialmed den där snubben för att gödsla TV6 i ytterligare 10 år
I second that.

R.I.P Krokodiljägaren
Tråkigt tycker jag. Visst, han var inget större föredöme när han sprang omkring som en stolle i naturen och lekte med livsfarliga djur hursomhelst. Men han hade ju i särklass de roligaste naturprogrammen som någonsin gjorts. Han hade något som många andra progamledare inte har, entusiasm.

Kan bara sägas att han var ett mästervärk, en människa som man som liten trodde var odödlig helt enkelt. R.I.P och må vi mötas i Nangiala!!!

Back