BILDER: Gelleråsen 2006-08-29

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
124 bilder från tisdagen på Gelleråsen med Banåkning.nu.
Bilderna får användas för privat bruk.
Högupplösta original utan min signatur finns att köpa för en billig penning, skicka PM vid intresse.

Alla bilder: Gelleråsen 2006-08-29

IMG_9106.jpg

IMG_9196.jpg

IMG_9199.jpg

IMG_9234.jpg

IMG_9267.jpg

Härliga åkbilder och bra kört S. Vem var det här som körde som en gud kurvhastigheten vittnade om en sub 1.10 förare.

IMG_9163.jpg

Last edited:
MC Doktorn skrev:
2425928 Härliga åkbilder och bra kört S. Vem var det här som körde som en gud kurvhastigheten vittnade om en sub 1.10 förare.

Nicklas Cajback som rockade genom depåhögern. Var imponerad varje gång han klarade den, fattar inte att man kan ta sig igenom den kurvan i den hastigheten. Grymt kört iallafall.

Last edited:
Alicia skrev:
2426845 Nicklas Cajback som rockade genom depåhögern. Var imponerad varje gång han klarade den, fattar inte att man kan ta sig igenom den kurvan i den hastigheten. Grymt kört iallafall.

Jo han tog mig på yttern trots att jag körde så mkt jag vågade som bäst höga 14 tider som jag är nöjd med. När han tog av sig hjälmen såg han ut som en skolpojke.

MC Doktorn skrev:
2427405 Jo han tog mig på yttern trots att jag körde så mkt jag vågade som bäst höga 14 tider som jag är nöjd med. När han tog av sig hjälmen såg han ut som en skolpojke.
När du tog av dig hjälmen då, hur såg du ut? :)

J.Andersson skrev:
2427409 När du tog av dig hjälmen då, hur såg du ut? :)

Jag är ödmjuk nog att låta andra ta den bedömningen.
Men all respekt för cajbajk trodde inte man kunde köra så ybergrymt fort.

Första bilden bäst!!!!!"Hojmannen" skrapar i sina plasticpadding lagade stövlar!!!

Han borde vara sponsrad av dom!!!!! Heja Matte!!!!//Stefan

sandstream skrev:
2428903 90 kilo rent sex!

.....PHEEEEW !!! Jag va orolig att du gått från 1.13.3 till laptimern på bilden men nu vet jag med säkerhet att det inte va du iaf, vare sig 90 kg eller ähum det andra stämmer jue in på en viss sandström....:pannkyss

OM jag säger Om det va en 95 kg:s förare men en snus inlagd som gått från klarhet till klarhet på banorna så säger jag FETINGGRATTIS !! Bra kört :tummenupp

Nogger skrev:
2430089 .....PHEEEEW !!! Jag va orolig att du gått från 1.13.3 till laptimern på bilden men nu vet jag med säkerhet att det inte va du iaf, vare sig 90 kg eller ähum det andra stämmer jue in på en viss sandström....:pannkyss

OM jag säger Om det va en 95 kg:s förare men en snus inlagd som gått från klarhet till klarhet på banorna så säger jag FETINGGRATTIS !! Bra kört :tummenupp
Men vadå, min fru säger att jag är skitsexig, precis som mamma sa att jag kunde sjunga och att jag var söt när jag var liten :D

Hoppas vi får fajtas lite på B-racen nästa år :tummenupp

sandstream skrev:
2428148 Min såklart :)

Kul att ni gillade bilderna!

Cajback var grymt snabb :tummenupp

Grymt Kört av dig Sandstream.
Det e bara gå ner på knä och buga. :tummenupp

Bra bilder dessutom.
Ser att flera kör på bakljulet. Aja bajja :fatta!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT