Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AndreasNo skrev:2419273Beskriv dig själv.
- Jag är bäst.
Det är vad jag sett på reklam o har ba lust o gå o skjuta den fula idioten som tror han e nåt..
Plåtniklas skrev:2419275Bäst på vad, kan jag då inte låta bli att undra. Att vara dryg och själupptagen månne?![]()
AndreasNo skrev:2419296jaa.. de måste jag nästan se...
mini-knutten skrev:2419281säg något bra på TV3 förutom Simpsons...
Själv tänker jag kolla på nya Idol om 21 minuter, tycker att uttagningsavsnitten är årets TV-höjdpunkt![]()
Folk som gillar Östermalmsbratz som skämmer ut sig själv får gärna leta upp ett klipp som tydligen ska finnas på tv4.se där en viss David (från mitt plugg) beskrivs som "Kungen av Franska Rivieran"![]()
RRickard skrev:
Va fan?RRickard skrev:2419313http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk ?
har en till här också
http://bubblare.se/stureplanseliten2/
Ten-0 skrev:2419348Greven som är först i inslaget, han är riktigt skön kille.![]()
SWK skrev:2419264Vilket pinsamt program! Jag sitter i soffan och skäms... Hur fan kan TV3 sända ett sånt skitprogram!?
Backslick kille som söker blonda siliconbrudar!?
Humor på hög nivå!
RRickard skrev:2419356träffar han varje helg typ, rätt trevlig faktiskt..
Linuus skrev:2419355Va fan?
Bubblare - Var det på riktigt? Rickard Lind eller vad han hette? Shit asså.... Stackars kille...
Osså:
"När pappa betalar får man ligga snyggt!" va i h-e!!![]()
Mr Helmut skrev:2419619en vanlig 08a![]()
Har träffat så jävla skummt folk där i från. Träffade några tjejer under midsommar helgen.
- Fan va hon snackar med mycket "iiiiii"
- Jo men de gör hon för hon lever på ett arv
Liiiiiidingö
Riktigt jävla pinsamt att titta på dom där klippen, att det verkligen existerar sånt folk!
RRickard skrev:2419654det är nog ganska mye ironi inblandat i det där! Har du sån inställning till alla från 08:a eller? Isåfall bör du nog tänka om!
Mr Helmut skrev:2419750Nej det har jag inte med gillar inte visa personers attityd som jag lätt förknippar med stockholm då dom ofta kommit där i från. Men självklart drar jag inte alla över en kam.
Bratts finns över alltäven i karlstad!
![]()
Ja, vad säger man om grabbarna. Tänk ifall farsans pengar skulle försvinna. Trist liv det skulle bli för dem då. Helt plötsligt måste de börja jobba.Linuus skrev:2419355Va fan?
Bubblare - Var det på riktigt? Rickard Lind eller vad han hette? Shit asså.... Stackars kille...
Osså:
"När pappa betalar får man ligga snyggt!" va i h-e!!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |