Krasch i Norrköping, nån härifrån?

Näe... man ska nog ha körkortet.. Det är inte bara en laminerad pappersbit..
Lite kunskaper borde man ju få med...
 
Thyg0d skrev:
2412938 Näe... man ska nog ha körkortet.. Det är inte bara en laminerad pappersbit..
Lite kunskaper borde man ju få med...

dock är dessa nyvunna kunskaper blott flyktiga minnen av en tid då regler och lagar var ett måste för att vinna den lilla papperslapp som man så länge trevat efter. Med tiden bleknar kunskapen om hur saker borde göras och ersätts med praxisen om hur man som människa egentligen gör saker
 
Jo iofs så skulle jag aldrig köra t.ex. rondell som det föreslogs när jag tog körkort 94.... men det finns ju dock en liiiiten större chans att man har
något svagt minnesfragment kvar som kanske ev. hade kunnat undvika en olycka...
 
Thyg0d skrev:
2412938 Näe... man ska nog ha körkortet.. Det är inte bara en laminerad pappersbit..
Lite kunskaper borde man ju få med...
Kan vara så att killen bara tillfälligt är utan körkort, inte för att det är något bra försvar.
 
Hmm, han har kört mellan 100 och 200 km/h, var ögonvittnet lite rund under fötterna, borde kunna se skillnad på 100 km/h och 200 km/h...

Och hur ser man en bromssträcka på 15 meter i 200 hundra på bakhjulet, menar de att han nitade bakhjulet med framhjulet i luften i 15 meter innan han träffa trottoarkanten? Det vill jag lära mig..!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top