Kvaliteten på 125aforumet ökar!!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Tidigare har nya, ovetande medlemmar mötts av taskiga kommentarer från folk som bara skriver för att djävlas- men det tycks i princip vara borta nu! Kul! :)
/Anton

Ljunghusen skrev:
2390339 Tidigare har nya, ovetande medlemmar mötts av taskiga kommentarer från folk som bara skriver för att djävlas- men det tycks i princip vara borta nu! Kul! :)
/Anton
Hurra :banana :hihi Även små finniga tonåringar mognar :rolleyes:

Ljunghusen skrev:
2390339 Tidigare har nya, ovetande medlemmar mötts av taskiga kommentarer från folk som bara skriver för att djävlas- men det tycks i princip vara borta nu! Kul! :)
/Anton
vi gamla i gamet försöker hålla en hög nivå och bättra på 125cc delens rykte. har märkt att oftast så är det de nyaste som klagar på andra nya :va

Ja jag försöker höja nivån på forumet genom att vara mindre här. :)

Nej men jag håller med bemötandet av nya är trevligare nu. Även om man saknar solids sylvassa komentarer.

Ljunghusen skrev:
/Anton

bara för att du raderar alla taskiga inlägg :(

Ljunghusen skrev:
/Anton

Det är så till viss del numera också. Dock så rättar dom in sig i ledet ganska snabbt.

Undra varför :cdevil :D

Jo!!! var inne på bikes forum och kollade.....ALDRIG mer kan jag säga, stod fan inte en vettig sak!!

Kanske blir andra bullar nu, det pratar mkt om lämp och körkort så de kommer många nya ungar. Bäst o ge dem lite pisk så de också kan lära sig vara snälla.

(Haha alla håller käften pga min bild)

Pr0bz skrev:
2391104 Kanske blir andra bullar nu, det pratar mkt om lämp och körkort så de kommer många nya ungar. Bäst o ge dem lite pisk så de också kan lära sig vara snälla.

Det är din bild som skrämmer dem.

Pr0bz skrev:
2391104 Kanske blir andra bullar nu, det pratar mkt om lämp och körkort så de kommer många nya ungar. Bäst o ge dem lite pisk så de också kan lära sig vara snälla.

Det är din hjälm som skrämmer dem, de tror att du har full access till AGA och om du blir arg kan du sno flytande kväve och hälla i käften på dem, och lite syrgas och vätgas o smälla sönder deras hörsel, och sen hälla ut lite flytande syre över dem och tända eld så deras skinn brinner bort...

Jag tror inte det är din bild :rolleyes:

-Rosen- skrev:
2390367 vi gamla i gamet försöker hålla en hög nivå och bättra på 125cc delens rykte. har märkt att oftast så är det de nyaste som klagar på andra nya :va

Tror jag vet svaret... Många av de nya medlemmarna har varit medlemmar på ett moppeforum där det ha mkt strängare regler; typ nästan halshuggning för OT eller dubbelpost osv. Därför vill de klaga på de andra hära när det inte är samma diktatur hära! :pannkyss

crossniklas skrev:
2391600 Tror jag vet svaret... Många av de nya medlemmarna har varit medlemmar på ett moppeforum där det ha mkt strängare regler; typ nästan halshuggning för OT eller dubbelpost osv. Därför vill de klaga på de andra hära när det inte är samma diktatur hära! :pannkyss
ah okej :) tur att vi är mogna nog att kunna relaxa lite iaf :)

Eller också är det att de nya medlemmarna har ett visst motorintresse vilket gör att nivån ökar mycket. Det finns ju faktiskt killar och tjejer med motorintresse som kör moped och när det blir dags att skaffa större fordon så är ju sporthoj lätt att hitta till. Sen finns det ju stolpskott som tycker att trimmad vespa med dammsugarljud är något av det häftigase som finns.

Bärgren skrev:
2391624 Eller också är det att de nya medlemmarna har ett visst motorintresse vilket gör att nivån ökar mycket. Det finns ju faktiskt killar och tjejer med motorintresse som kör moped och när det blir dags att skaffa större fordon så är ju sporthoj lätt att hitta till. Sen finns det ju stolpskott som tycker att trimmad vespa med dammsugarljud är något av det häftigase som finns.

HAHAHA :rofl

haha. det ligger nog något i det dära. han har hållit låg profil ett tag.

Ljunghusen skrev:
2645245 Fortfarande asbra :banana

måste va för solid snake är borta :D
både ja och nej..

senste veckorna har det varit vääldigt många trådar om trimmning för just sin genen mc, och vad som händer om man blir tagen med trimm osv.

men ja, det är inte lika mycket klanka ner på folks tämning..för det mesta..
men dem(han) som får det, förtjänar det riktigt hårt..

Loy skrev:
2645274 Det är ju bara för du inte skriver här så mkt längre :7peta
eller hur..det är lite skummt, ingen moderator syns till, men det är ändå hyffsad klass..:)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...