Julafton-slanga På Skånegatan

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
Kl 14:00,, Bär de av med 1-liten julklapp,,till skånegatan....(undrar hur många slangar dom kommer att få),, he he he he....:yoparty :yoparty :yoparty

Bauen skrev:
2388795 Kl 14:00,, Bär de av med 1-liten julklapp,,till skånegatan....(undrar hur många slangar dom kommer att få),, he he he he....:yoparty :yoparty :yoparty

Undrar hur många körkort dom kommer få....... he he he.....:tomten

Gammalt indianordsspråk: Skit inte på din egen bakgård, då får du garanterat tillbaks den !

Mvh Moralkärringen :tuttar

Hehehe, cool Beavis cool, hehehe....

Lite pajkastning kanske ?????????

Är de ingen här,, som är lite sugen att köra på (Julafton)..:va :va De kommer att bli kul...:yoparty :yoparty :yoparty :D :D

Är de några fler som kommer ta en sväng på Jul-Afton :va :va

MEN HALLÅÅÅÅÅ!!!

ni kommer ju missa kalle kl 15... Hur ska det gå då? :)

Men skojar ni eller?:jisses
Jag firar inte jul, så jag kommer också gärna förbi i min varma jacka och kollar på medans ni mopedister stegrar...:tungan

Jul aftons slangning KL 14:00

1. Bauen
2. Robertzon :yoparty
3. Mögel
4.
5.
6.
7.
13. kesokungen

vem fan har så kasst minne så man måste kolla kalle varje år :gnissla "Orka" :cool:

vem lånar ut en motard då lr tror ni det är 15 plus och torrt så slicksen funkar :)

Gottis skrev:
2650807 vem lånar ut en motard då lr tror ni det är 15 plus och torrt så slicksen funkar :)

Hmm det beror på, hur mycket deg lämnar du i pant i så fall.?? :rolleyes: :D

Kör så de ryker :yoparty
/Striden

Jag skulle vara med om jag visste hur man slanga...:hihi och om ja hade lite mer STAKE

TYVÄRR

Att slanga e inte tal om,( snart 40 och moppekropp) men hänger gärna med en tur. har ju kommit upp i stadiga 180 mil en sommar som den här.

De går fint att slanga fast de e blött - hemligheten ligger i däckstrycket.

Min båge e tung o skånegatan har fått sin feta dos av slangningar trots vädret.

Jag drog ned trycket till 1 kg bak och fann att greppet var imponerande - fram kan man ligga kvar på på 2-2,5 kg

Gottis skrev:
2651128 räcker det med en 600 05:a

Inte riktigt vad jag tänkte mig,man har ju liksom 10K i självrisk.:gnissla

Aja efter att ha blivit övertalad av Mr Bauen så gör jag gubbarna sällskap med knarren...:yoparty :yoparty

Dyker du upp så kan det e.v bli 1 provkörning... :D

Jul aftons slangning KL 14:00

1. Bauen
2. Robertzon
3. Mögel
4.
5.
6.Striden
7.
13. kesokungen
14.

Inga fler som e' på årets förmodligen sista Körning??

Last edited:
Back