Onsdagsgazzet™ - 16/8

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.


Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste)

Raijslaiters:

1. Mr K - Snabb (Om jag fixxar barnvakt)
2.
3.
4.
5.
 
Foreca lovar +21 och uppehåll

Tisdag 15 augusti
Förar- och fordonskontroll, Sjöboområdet.
 
O när ska man få använding av sina regndäck e de tänkt???:näsblod
 
AleX skrev:
2375521 O när ska man få använding av sina regndäck e de tänkt???:näsblod
Kör en runda till Dalby o vänd så får du användning för dem.
 
Mr K skrev:
2375279 Foreca lovar +21 och uppehåll

Tisdag 15 augusti
Förar- och fordonskontroll, Sjöboområdet.

Kontroll på tisdag, fattar inte hur polisen tänker:va Då är det bara te o gasa pågar o töser :D Synd att man skall jobba:mad:
 
Har jag en jävla tur, så är min snurra igång igen till onsdag......kanske....
 
Det blir mulet väder med risk för lätt regn. Temperaturen blir +16 till +20 grader. Vinden blir svag, västlig till sydvästlig, 1 till 3 meter per sekund.
 
Jag VILL gazza - om jag hinner iväg från jobbet i tid...

/Gärna sist i långsammaste gruppen.
 
hur har ni vädret där hemma egentligen?
kan ni köra hoj?
här har det regnat sen jag kom tillbaka från semestern:(
men men hoppas på lite uppehåll i september, måste ju ner med hojen igen..

kör försiktigt, tänk på att det finns fler älgar än poliser :hihi
 
Nu är det ju grant väder ju!!!

Hoppas bara det håller i sig nu...
 
Sun, don't u dare go and hide urself

Håller sig detta nuvarande väder så kommer jag :hoppa
 
Bästa vädret på säkert över en vecka. Fint är det i alla fall
så jag kommer helt klart att dyka upp!
 
Raijslaiters:

1. Mr K - Snabb (Om jag fixxar barnvakt)
2. Cornfed Snabb mellan
3.
4.
5.
 
Kan inte idag(heller)!Men idag är det en roligare anledning...Jag ska hämta en ny hundvalp!!!:) :)
Ta det lugnt idag! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top