~Settan~
Bjärven -det är jag!
En faktiskt allvarligt menad fundering, kan man bli så rädd/överraskad/skrämd att man avlider? (Jag bortser då från folk med kasst hjärta.)
Kollade nämligen på en länk precis, koncentrerad som fan och givetvis skruvade jag upp volymen för att höra vad de sa. Plötsligt dyker självaste satan upp (eller nåt) och vrålar utav bara h*****e. Jag skriker med min hjärtskärande discantröst fyra gånger så högt, skrämmer slag på sambon som hoppar en halvmeter -samtidigt som jag skruvar volymknappen på fel håll...
Jag brukar ytterst sällan gå på dessa "skräm-ihjäl-folk-länkarna" men nu åkte jag dit så det skrek (
) om det. Det var då min fundering kom.
Vågar man ge en sådan länk till någon annan? På allvar? Jag funderar på fullaste allvar att jag kanske blir skyldig till dråp eller nåt. Hemska tanke.
Kollade nämligen på en länk precis, koncentrerad som fan och givetvis skruvade jag upp volymen för att höra vad de sa. Plötsligt dyker självaste satan upp (eller nåt) och vrålar utav bara h*****e. Jag skriker med min hjärtskärande discantröst fyra gånger så högt, skrämmer slag på sambon som hoppar en halvmeter -samtidigt som jag skruvar volymknappen på fel håll...

Jag brukar ytterst sällan gå på dessa "skräm-ihjäl-folk-länkarna" men nu åkte jag dit så det skrek (
) om det. Det var då min fundering kom.Vågar man ge en sådan länk till någon annan? På allvar? Jag funderar på fullaste allvar att jag kanske blir skyldig till dråp eller nåt. Hemska tanke.