www.poliskontroll.se

Det måste ju vara utmärkt när man har varit ute och krökat och ska köra hem istället för att slösa bort pengar på taxi.

:rolleyes:

SuperMicke skrev:
2311333 Det måste ju vara utmärkt när man har varit ute och krökat och ska köra hem istället för att slösa bort pengar på taxi.

:rolleyes:

hahahah ;D

Eftersom informationen de tillhandahåller bygger på en tipstelefon så litar jag inte en sekund på dem vad det gäller vägarna här uppe i ödemarken ;) Det funkar säkert bra nere hos er som bor på välbefolkade ställen.

Enligt rykte så kommer Polisen att lägga ut information om var/när dom ska ha kontroller. Vänligt av dom. :pannkyss

Det går ju redan nu att ringa till lokala myndigheten och ställa en fråga. Dom är skyldiga att svara.

Trådlyft!

Är det nån som använder Poliskontroll.se idag? Hur funkar det? Mycket scams eller är det seriöst?

Hoppas att Henrik läser detta - då ökar hans möjlighet att kunna få snut jakt...:D :D :D

Eftersom informationen de tillhandahåller bygger på en tipstelefon så litar jag inte en sekund på dem vad det gäller vägarna här uppe i ödemarken ;) Det funkar säkert bra nere hos er som bor på välbefolkade ställen.

njae det är ju oxå info från polisen själva som måste uppge vart dom har kontroller om du ringer å frågar "tror jag ".:va

Last edited:
Jag använder mig av det där just nu faktiskt... Indraget kort i 2 månader, då är det ju bra att få in lite tips.... :banana

Jodå, jag kör på det. Har fått ett flertal sms från den och har inte upptäckt någon kontroll jag inte blivit varnad om än så länge.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman