Ömsom regn, ömsom solsken. Jag fotograferade inget i regnet, för det suxxar på arsel. Viss dramatik infann sig vid 12 cm vattenstånd i depån, men det finns det bilder på i tråden om kursen.
Innan ni hoppas för mycket så ska i veta att det inte finns några actionbilder på snabba gruppen. När ni körde var jag tvungen att depåslava. Sorry. Lite stilleben finns dock.
Med reservation för att forumet kommer att blanda om bilderna såsmåningom (it's a bug, not a feature. Fix it, Swedie!):
1. Är det himmelriket? Sol och asfalt, bättre blir det inte.
2. Depåinfart för första gången.
3. Hey yo, jag brinner för det här permanent, aldrig för stunden naturligt bunden med kärlek som cement, vi bygger från grunden på allt skit som har hänt, det är min tur nu, vinden har vänt. Petter (aka Kreuger).
4. Mer depåinfart.
5. Ooh, här är en speciell depåinfartmänniska!
6. Twinsucker och hans magiska hand.
Innan ni hoppas för mycket så ska i veta att det inte finns några actionbilder på snabba gruppen. När ni körde var jag tvungen att depåslava. Sorry. Lite stilleben finns dock.
Med reservation för att forumet kommer att blanda om bilderna såsmåningom (it's a bug, not a feature. Fix it, Swedie!):
1. Är det himmelriket? Sol och asfalt, bättre blir det inte.
2. Depåinfart för första gången.
3. Hey yo, jag brinner för det här permanent, aldrig för stunden naturligt bunden med kärlek som cement, vi bygger från grunden på allt skit som har hänt, det är min tur nu, vinden har vänt. Petter (aka Kreuger).
4. Mer depåinfart.
5. Ooh, här är en speciell depåinfartmänniska!
6. Twinsucker och hans magiska hand.