Sladd på kullen 3/7

Sambon blev lite nervös va, filmandes allt detta gräs. :D
Du kanske ska sälla upp i drifting :yoparty snyggt räddat :tummenupp
Pilot Power funger på Gotland och vid kall väderlek om man vill köra fort.

Mama Mia!!

Nu fattar jag varför ni packa å drog så tidigt. (ni brukar ju inte va dom som är dom annars :D )

Fy fan, såg klippet 10 gånger såg lite coolt ut men antar man skiter ned sig av det där :3freak

2ct är ju ändå mjukare än vanliga power, tur man inte åker 1000 :3freak

enhjuling skrev:
2290467 Överhettade däcken. Vad hade du för lufttryck i dem?
2,3/2,3 men ökade till 2,4 bak i hopp om att hålla ned "rull temperaturen" funkade inte i mitt tempo...det var för varmt helt enkelt.

Mr Helmut skrev:
2290540 Fy fan, såg klippet 10 gånger såg lite coolt ut men antar man skiter ned sig av det där :3freak

2ct är ju ändå mjukare än vanliga power, tur man inte åker 1000 :3freak
Inge bajs i brallan hade redan legat å känt lite...hmmm små släppande men visst att den kom så brett var lite oväntat eftersom jag börjat "resa upp" den innan jag gav gas.

Upphetsande är rätt ord :hihi

TinaTjejen skrev:
2290512 Mama Mia!!

Nu fattar jag varför ni packa å drog så tidigt. (ni brukar ju inte va dom som är dom annars :D )

jo man gled mest omkring kan man säga..uttryckligen !!

Triggerhappy skrev:
2290553 2,3/2,3 men ökade till 2,4 bak i hopp om att hålla ned "rull temperaturen" funkade inte i mitt tempo...det var för varmt helt enkelt.

Jag pratade med nån om det där ang att många säger att Power inte duger för bana. Den jag pratade med var en tämligen insatt fd racerförare som trodde att överhettningen i de flesta fall berodde på att man sänkt trycket för mycket. Jag vurpade ju på Sviestad efter ett toksläpp och funderade på om det berodde på att jag sänkt trycket för mycket och därigenom överhettat däcket. Michelin rekommenderar ju 2.5/2.9 för gatan så hur kan man egentligen veta hur mycket man skall sänka eller om man öht skall sänka trycket inför en bandag? Mäta tempen på däcket kanske...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT