Vansinneskörning av MC-cyklist

Status
Ej öppen för fler svar.
Jaså finns det "Motorcykel cyklister" nu också... Trodde bara det fanns Motorcyklister...

Artikeln är skriven av en Susanne Sterner.. 'nuff said :tungan

Vilken idiot och då snackar jag inte om journalisten. Man kör inte om på insidan och framför allt inte på insidan av ett vägbygge. Vid vägbyggen finns det ganska ofta arbetare som springer omkring och riskerar livet (det händer lite då och då att vägarbetare blir påkörda och till och med dödas). De är garanterat skärpta och på sin vakt när de är nära rullande trafik men ingen förväntar sig en mc på insidan av arbetsplatsen. Jag bryr mig inte så mycket om han kör ihjäl sig men riskera livet på andra det är lägre än Glocalnet.

KjellF

kjellf skrev:
2283410 Vilken idiot och då snackar jag inte om journalisten. Man kör inte om på insidan och framför allt inte på insidan av ett vägbygge. Vid vägbyggen finns det ganska ofta arbetare som springer omkring och riskerar livet (det händer lite då och då att vägarbetare blir påkörda och till och med dödas). De är garanterat skärpta och på sin vakt när de är nära rullande trafik men ingen förväntar sig en mc på insidan av arbetsplatsen. Jag bryr mig inte så mycket om han kör ihjäl sig men riskera livet på andra det är lägre än Glocalnet.

KjellF

Du e bara avundsjuk för att du inte kan köra om någon me din trailer :/

Moralist

kjellf skrev:
2283410 Vilken idiot och då snackar jag inte om journalisten. Man kör inte om på insidan och framför allt inte på insidan av ett vägbygge. Vid vägbyggen finns det ganska ofta arbetare som springer omkring och riskerar livet (det händer lite då och då att vägarbetare blir påkörda och till och med dödas). De är garanterat skärpta och på sin vakt när de är nära rullande trafik men ingen förväntar sig en mc på insidan av arbetsplatsen. Jag bryr mig inte så mycket om han kör ihjäl sig men riskera livet på andra det är lägre än Glocalnet.

KjellF
emot-drums.gif

Coolt med lite outlaw.... :brinnerup
Heja på, alla rattfyllerister och outlaws i trafiken. Kör på så länge ni inte skadar någon för då gör det ju inget :rolleyes:

kjellf skrev:

KjellF

:tummenupp

Man blir rätt konfunderad när man hör hur fränt de flesta härinne verkar tycka det är att köra utan ansvar, logik, förnuft mm mm. :confused:
Den typen av körning hör hemma på bana och ej ute i trafiken. Inte undra på att folk tycker att knuttar är svin i trafiken när såna nötter som corren skriver om är ute på vägarna. Patetiskt.
Undrar hur många olyckor som måste hända innan rejspelle vaknar upp ur sin drömvärld där inget kan hända.

Rotorp skrev:
2283667 Man blir rätt konfunderad när man hör hur fränt de flesta härinne verkar tycka det är att köra utan ansvar, logik, förnuft mm mm. :confused:
Den typen av körning hör hemma på bana och ej ute i trafiken. Inte undra på att folk tycker att knuttar är svin i trafiken när såna nötter som corren skriver om är ute på vägarna. Patetiskt.
Undrar hur många olyckor som måste hända innan rejspelle vaknar upp ur sin drömvärld där inget kan hända.

Håller med!
Kör man på sådana ställen där man inte kan skada annan
och kör med försäkring som endast täcker annan vid olycka så inte vi andra
måste åka och betala premier som de med lite seg tankeverksamhet fixar. :fatta! Så tycker jag de är ok!

Ska ut och köra lagom idiotiskt :yoparty

Last edited:
Masonit skrev:
2283766 Bäst är att killen sitter och moraliserar här på forumet om hur man ska framföra sin motorcykel på ett säkert sätt. :rolleyes:

\Masonit

Tragiskt om så är fallet...Men det har ju pratats om det förr.

*DanTheMan* skrev:
2283808 ALLA svarta motorcyklar utan regplåt o svartklädd förare måste ju va GR eller hur ???
Jävla nötter ,,skärpning med era insinuationer.Finns ju hur många sådana ekipage som helst i detta land.

Oj :Bugar :Bugar
Javisst kan det vara nån annan som försöker svärta ner GR's rykte som älskvärd trafikant.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back