Vad gör jag för fel?!

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Hej!

Sitter här efter ännu en helg utan napp. Då menar jag inte nappen man stoppar i munnen vid 0 års ålder utan nappet ute på krogen.

Jag måste vara universums sämsta på att ragga. Så fort man är på dancefloor och drar några moves och sakta men säkert drar sig mot ett lämpligt offer så ska dom dra och pissa eller handla i baren eller någon sån dålig bortförklaring. Va fan, luktar jag illa, dansar jag så kasst (det var någon chey för ett tag sen som frågade vart min kille var? Jag sa: "Va?! Vad menar du?", hon ba: "Ja, men du dansar ju som en tjej!"), vafan, är det bra eller dåligt? Kan man inte ens få dansa som man vill! Man försöker ju bjuda på sig själv och vara lite rolig och uppmuntrande, inte stå och stånka samma moves hela tiden.
Här kommer kruxet: Jag är så trött på alla patetiska "in the hood" moves där killarna väntar på att cheyerna ska puta lite med rumpan så att dom kan glida fram och gnida sin mandolin mot den. Varenda en gör det! Cheyerna verkar ju uppenbarligen gilla det men jag tycker det känns så patetiskt! (Kan ju ha att göra med att man är rädd för att bli dissad också).
Barhäng är jag också kass på. Jag menar va ska man säga som inte låter "Hej vill du gå hem till mig och koka makaroner och ha sex?"
På krogen är det ju oftast lite sex som står överst på önskelistan, men efter att ha varit singel ett tag nu så har det faktiskt halkat ner en bit på listan. Nu menar jag inte att krogen är nåt bra ställe för att skaffa flickvän, det vet jag, där är det bara "hej, sex, hejdå!" som gäller.
Men annars i nyktert tillstånd, hur fan ska man göra då? Jobbet är ju ett ställe, där träffar man ju massa söta cheyer varje dag, men va fan ska man säga till dom? Jag är inte den som inte kan prata, jag skämtar och fular mig jämt, men så fort det blandas in lite löövefeelings så blir jag stum.
Jag får ofta höra "Åh va du är snäll, åh va gullig du är!". Jag vill inte vara snäll och gullig! Jag vill vara en badboy! Eller, är det det cheyerna vill ha? En outlaw? Jag försöker vara lite outlaw när jag kör hoj men det funkar inte ändå.

Är jag för ful? Hur ser man ut när man är ful? Har jag för höga krav? Luktar jag konstigt? Är mina sneda tänder för sneda? Är min hoj en tjejhoj?

Snälla hjälp mig! Vad gör jag för fel? :huvet

Slänger upp en nytagen bild på eländet så att ni kan beskåda och eventuellt ge mig tips på vad jag ska göra åt saken? Botox, plastic padding etc.

Ha det bra allihopa!!

MVH
Bobby

Bifogat

• PICT5025 (Small).JPG
    PICT5025 (Small).JPG
    29.7 KB · Visningar: 168
Köp en fet r1a lr liknande.
Åk te mc donalds o börna lite sen kmr du få nuppa med massa 14isar lovar!

Freddola skrev:
2277360 Köp en fet r1a lr liknande.

En bra idé!
Om man inte vill nuppa me fjårtishar då? :va

Är man ute efter att få cheyerna på fall, så är är dessa idiotsäkra... :mattias

Glid upp till någon chey, vid garderoben. Förslagsvis vid stängningsdags och lägg en hand på axeln och säg följande ord med hård röst.

" Tro inte att du slipper undan, bara för att du är ful. Du följer med hem.."
Sen sköter sig resten själv.. :tuttar :slicka

Står det inge bönor vid garderoben och hänger, så fungerar det alltid. Att glida fram på dansgolvet. Ta henne på brösten, slicka henne i örat och viska

"Ska vi leka dammsugare? Du suger, jag brummar" :3freak

Det är här, det brister för dig... Prova dessa, så märker du skillnaden :fakta

Freddola skrev:
2277360 Köp en fet r1a lr liknande.
Han bor i Ödsmål.

Så det är väl bättre att han köper en traktor och varvar lite med utanför McBonnläpp. :)
Det och en dunk hembränt borde fixa biffen.

War-psycho skrev:
2277391 Han bor i Ödsmål.

Så det är väl bättre att han köper en traktor och varvar lite med utanför McBonnläpp. :)
Det och en dunk hembränt borde fixa biffen.

Hahaha! Roligt!
Jaja geografiskt sett så har jag ju inte fördelarna på min sida, men man kan ju satsa på bortamatch då istället? Det är ju ett alternativ.

Beanise skrev:
2277389 Är man ute efter att få cheyerna på fall, så är är dessa idiotsäkra... :mattias

Glid upp till någon chey, vid garderoben. Förslagsvis vid stängningsdags och lägg en hand på axeln och säg följande ord med hård röst.

" Tro inte att du slipper undan, bara för att du är ful. Du följer med hem.."
Sen sköter sig resten själv.. :tuttar :slicka

Står det inge bönor vid garderoben och hänger, så fungerar det alltid. Att glida fram på dansgolvet. Ta henne på brösten, slicka henne i örat och viska

"Ska vi leka dammsugare? Du suger, jag brummar" :3freak

Det är här, det brister för dig... Prova dessa, så märker du skillnaden :fakta

Funkade det för dig?

Köp en bmw 525 från 89! Det gjorde jag förra veckan och igår när jag var på väg hem från krogen så blev jag stannad av en tjej som ville hångla... Jag sa till henne att hon kunde få en puss om hon var snäll, så hon tryckte in huvet genom rutan, började med en puss, sen tryckte hon dit tungan också... mmm,, hon ville ha mitt nummer också, men jag va "tvungen" att dra...hehe

nää, men allvarligt så ska man ut å göra saker som man e intresserad av, kör hoj med andra, spela kub eller vad du nu har för intressen... Då träffar man cheyer som har samma intressen å då är det inga problem att snacka heller + att man slippe drickat!

Lycka till.... Jag är själv i samma sits,,, d suger...

Rikkard skrev:
2277415 Du vill för mycket, de e felet. Sluta leta så kommer töserna.
Och sen, ge fan i o dansa. Finns inga killar i världen som kan dansa, inte ens floorfiller pojkarna.

Jag vet, dom som dansar är dom som inte har råd att stå i baren, yeah yeah. Fan tycker det är kul att dansa, men som sagt måste kanske sluta leta, även om det inte känns som om jag har gjort det. Man står där och diggar lite och tjötar me polarna, orkar oftast inte ens bry mig om att försöka ragga. Polarna är lite hunkigare än mig och drar några moves sen knallar dom hem med varsin brud. En annan väntar på taxi i 2 timmar och åker hem själv. Är trött på att det alltid blir så bara...

:3freak

Panajo skrev:
2277431 Jag vet, dom som dansar är dom som inte har råd att stå i baren, yeah yeah. Fan tycker det är kul att dansa, men som sagt måste kanske sluta leta, även om det inte känns som om jag har gjort det. Man står där och diggar lite och tjötar me polarna, orkar oftast inte ens bry mig om att försöka ragga. Polarna är lite hunkigare än mig och drar några moves sen knallar dom hem med varsin brud. En annan väntar på taxi i 2 timmar och åker hem själv. Är trött på att det alltid blir så bara...

:3freak

Det som behövs är ett jävla gott självförtroende. Det går hem. Kanske...

Sundance Kid skrev:
2277429 Lång text...

Sant! Nu är sommaren här och man gör lite mer saker, sitter inte bara hemma och ugglar och väntar på att snön ska smälta. Så du har rätt, det är så man träffar folk, vet att krogen suger men va gör man i nödfall?

Imån ska jag åka till Statoil och handla kubbset! Det måste ju funka...eller?

Panajo skrev:
2277448 Sant! Nu är sommaren här och man gör lite mer saker, sitter inte bara hemma och ugglar och väntar på att snön ska smälta. Så du har rätt, det är så man träffar folk, vet att krogen suger men va gör man i nödfall?

Imån ska jag åka till Statoil och handla kubbset! Det måste ju funka...eller?

Jag säger bara: mini-golf!

Rikkard skrev:
2277445 Det som behövs är ett jävla gott självförtroende. Det går hem. Kanske...

Det är där det brister. Får höra det ofta av polare och så men det är inte riktigt så att man bara kan vända helt tvärt och plötsligt få ett bra självförtroende, visst kan man bygga upp det men jag har grymt svårt för det där.

Får väl börja kolla på "skadat gods" avdelningarna istället...så man skapar sig ett namn och blir lite mer erfaren.

Känner igen problemet...
Har en massa kompisar som påstår att det har med självförtroende att göra, personligen så har jag ingen aning om vad jag ska tro...
Jag sitter i ungefär samma sitts som dig (fast jag vägrar att dansa överhuvudtaget)...
Just nu har jag slutat bry mig (men ändå inte), det löser sig alltid på nått sätt hoppas jag...

Men med lite bra tipps så kanske självförtroendet kommer också, vem vet... :)

Okej.. jag är 36 och har "lite" koll..
Allt handlar om ditt självförtroende och inget annat!!
Det är lätt att "i yngre år" tro att man raggar bättre med coola bilen/hojen osv.. men det är killen med charmen som alltid får nuppa..
Lägg ner "badboy" prylen och var dig själv..

edit: självförtroende handlar inte om att vara cool, utan om att vara trygg i den man är..

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...