Foton - Highland Supermoto Cup 22/6

• Thread starter Thread starter Anders Östberg
  • Start date Start date

Anders Östberg

Guest
Hej!

Ny medlem här - åker WR450 fast den står mest i garaget av olika skäl.

Jag fotade supermoto för första gången i Linköping 22/6, helkul! Klicka här för lite bilder, mer kommer i morgon när jag orkar upp ur sängen igen. Kika gärna och berätta vad ni tycker, sporten är ny för mig så jag vet inte vad som funkar.

Några aptitretare:

JH5Q2141_800.jpg

VD9U8679_800.jpg

JH5Q1832_800.jpg

VD9U8543_800.jpg

Last edited:
Hel sköna bilder!
Skulle själv vilja fota lite sm, men man får ju åka en 200 mil för att se någon tävling :huvet

Bra jobbat!

norda skrev:
2256455 Hel sköna bilder!
Skulle själv vilja fota lite sm, men man får ju åka en 200 mil för att se någon tävling :huvet

Bra jobbat!
Se Jockwell's signatur här ovanför, SM i Östersund om en månad, det är inte 200 mil. :)

Är det Anders med de feta objektiven? Hehe.
Kul att snacka lite, kanske blir fler gånger?

/Micke

MikkE skrev:
2256750 Är det Anders med de feta objektiven? Hehe.
Kul att snacka lite, kanske blir fler gånger?
/Micke

Hej Micke - jovisst är det det! Ont i ryggen idag av att släpa runt allt... :-)
Vi ses kanske på någon fler tävling, det var ju kul det här! Synd bara att det är så dåligt med tävlingar närmare Stockholm, det är lite jobbigt att åka runt.

Tack alla för era vänliga kommentarer! Jag knåpar på så smått med att lägga upp fler bilder, i alla fall idag. Om det är någon speciell tävlande ni vill se så posta/maila numret så kan jag kika om det finns något. Jag lägger inte upp allt (flera hundra bilder) eftersom många är rätt lika och jag orkar inte processa alla om det inte behövs.

Anders Östberg skrev:
2256769 Hej Micke - jovisst är det det! Ont i ryggen idag av att släpa runt allt... :-)
Vi ses kanske på någon fler tävling, det var ju kul det här! Synd bara att det är så dåligt med tävlingar närmare Stockholm, det är lite jobbigt att åka runt.

Tack alla för era vänliga kommentarer! Jag knåpar på så smått med att lägga upp fler bilder, i alla fall idag. Om det är någon speciell tävlande ni vill se så posta/maila numret så kan jag kika om det finns något. Jag lägger inte upp allt (flera hundra bilder) eftersom många är rätt lika och jag orkar inte processa alla om det inte behövs.

Riktigt schysta bilder! :tummenupp Alltid kul att se sig själv lite så har du några bra på #38 i 450cc så får du gärna lägga upp dom för min del :)

Anders Östberg skrev:
2256769 Tack alla för era vänliga kommentarer! Jag knåpar på så smått med att lägga upp fler bilder, i alla fall idag. Om det är någon speciell tävlande ni vill se så posta/maila numret så kan jag kika om det finns något. Jag lägger inte upp allt (flera hundra bilder) eftersom många är rätt lika och jag orkar inte processa alla om det inte behövs.

Jag vill gärna ha bilder på #91 i rookie om du har några bra.

Är det någon som vet vem KTM-föraren är som har nr 202?

Anders Östberg skrev:
2256769 Hej Micke - jovisst är det det! Ont i ryggen idag av att släpa runt allt... :-)

Ser bra ut :tummenupp
finns det mer på #166

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey