SSEMSE är guld

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Toppendag på Knudan idag, kul att filma i alla passen och mysskrapa lite kåpor och annat bjäfs, film kommer så småningom när tid finnes, speciellt tack till Delti, Jan-E & Kurvis som med fast hand styrde upp hela cirkusen.

/O.Ntihelakroppen
 

_Piffe_

www.piffesmc.se
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Staffanstorp
Hoj
Jobbar på de...
Vilken kanondag på knudan! :tummenupp

Kan inte annat än hålla med föregående talare.

Vill också tacka Delti, Alex, instruktörerna och funktionärerna för ett klockrent genomförande!

:yoparty
 
Last edited:

Talpai

Back to basic
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
KTM 625
I det stora hela tyckte jag det var ok............................
Tänker vart fall inte spy galla på nån.............
Tack till alla funkisar,Delti, ............................. ja,ja Alex med då
:hjälm
 

Clown/lukt/BENS

Clownen luktar BENSIN!!
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
R1 -04, ERF#47
:tummenupp

Första körningen för mig på Knutstorp:

En superdag helt enkelt, suveränt jobb(som vanligt) av all personal, bra upplägg o super organisation. Bra körpass med omkörningsförbud i början i genomgång i slutet av passet :tummenupp .

Sen vill jag tacka alla snälla själar (kan er ej vid namn) som hjälpte mig byta däck efter första passet det i princip var slut.... :rolleyes: . Ett jätte tack till killen med "Carbäcks Motor" släpet som tog sig tid o kränga däcket o mannen med den urläckra saffrans Triumphen för lån av verktyg o depåställ

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
 

Robz

Guest
Talpai skrev:
2241530 I det stora hela tyckte jag det var ok............................
Tänker vart fall inte spy galla på nån.............
Låter som något går att förbättra!
PM:a gärna om du inte vill skriva här - all kritik hjälper till det bättre :tummenupp

GSXR1100R skrev:
2241476 Toppendag på Knudan idag, kul att filma i alla passen ...
EDIT:
Ville först inte erkänna... men OK, under inflytande av alkohol då - lärde mig faktiskt lite nya knep under det svettiga ifattjagandet av Gamlot, snygga spår :tummenupp
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Robz skrev:
2241568
EDIT:
Ville först inte erkänna... men OK, under inflytande av alkohol då - lärde mig faktiskt lite nya knep under det svettiga ifattjagandet av Gamlot, snygga spår :tummenupp
Satan jag skulle aldrig ha visat dom spåren :gnissla
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Som gruppansvarig i röd grupp vill jag passa på att tacka förutom dom självklara, dvs alla flaggisar, depåchefer och givetvis mina instruktörskollegor, även alla deltagare som skötte sig i stort sett "by the book". Stor applåd till er.

Det är så jäkla kul när saker flyter så bra som det gjorde idag! :tummenupp Jag tyckte röd grupp var störtskön att köra i. Bra flyt och bra tempo (på alla utom mig då). Alla körde verkligen med ansvar, hänsyn och omdöme. Så, stort tack till er för att ni gjorde min dag.

Jag tyckte det var väldigt kul med den "gruppkänsla" som vi fick med dom små briefingmötena vi hade efter varje körpass. Jättekul att se o träffa de som kör i grupperna så man ser mer än bara en hoj o en hjälm.

Riktar även ett tack till Hans o Jane som räddade mig i mitt försök att lasta av två hojar samtidigt. Det ÄR listigt att se till att hojarna inte sitter ihop innan man börjar lasta av dem... :tungan Så nu har kawan även fått lite silverfärg. Vad kan man säga, man blir trött av att köra heldag :D
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Även jag vill tacka för en kulig dag, även om jag nu "fuskade" och kom lite senare :)
Hade en kanonbra dag, och ryggen höll *härligt*. Nu återstår bara att se hur ryggen mår tills på söndag när det är dags för Sturup.

1 000 tack SSEMSE för ännu ett bra arrangemang, ingen nämnd, ingen glömd. C u Sunday.
 

Delti

SSEMSE#10120
Gick med
26 Apr 2003
Ort
S-torp
Hoj
Ingen
Tack för lovorden.

Jag vill tacka ALLA för att denna dag kunde genomföras näst intill exemplariskt.
Några avåkningar blev det MEN helt utan personskador som var mitt absolut största mål.

Tack än en gång till ALLA. Depåcheferna, instruktörerna, funktionärerna, sjukvårdarna, Sydskanes Emse, väderguden och sist men inte minst alla förare som gjorde denna dag fantastisk.

Mvh
Delti
Depåchef em
 

Ace of spades

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Doha, Qatar
Hoj
Letar
Gott stycke arbete

:tungan Som Gruppansvarig i "Röd" får du " Med Beröm Godkänt" :)
Nyckel till de få avåkningarna ligger helt säkert i de "Briefings och Debriefings" som ni la i samband med körningarna. Riktigt proffsigt!!!!!


:fyllisar Cheers!!!

CorbenDallas skrev:
2242055 Som gruppansvarig i röd grupp vill jag passa på att tacka förutom dom självklara, dvs alla flaggisar, depåchefer och givetvis mina instruktörskollegor, även alla deltagare som skötte sig i stort sett "by the book". Stor applåd till er.

Det är så jäkla kul när saker flyter så bra som det gjorde idag! :tummenupp Jag tyckte röd grupp var störtskön att köra i. Bra flyt och bra tempo (på alla utom mig då). Alla körde verkligen med ansvar, hänsyn och omdöme. Så, stort tack till er för att ni gjorde min dag.

Jag tyckte det var väldigt kul med den "gruppkänsla" som vi fick med dom små briefingmötena vi hade efter varje körpass. Jättekul att se o träffa de som kör i grupperna så man ser mer än bara en hoj o en hjälm.

Riktar även ett tack till Hans o Jane som räddade mig i mitt försök att lasta av två hojar samtidigt. Det ÄR listigt att se till att hojarna inte sitter ihop innan man börjar lasta av dem... :tungan Så nu har kawan även fått lite silverfärg. Vad kan man säga, man blir trött av att köra heldag :D
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Ace of spades skrev:
2243846 :tungan Som Gruppansvarig i "Röd" får du " Med Beröm Godkänt" :)
Nyckel till de få avåkningarna ligger helt säkert i de "Briefings och Debriefings" som ni la i samband med körningarna. Riktigt proffsigt!!!!!


:fyllisar Cheers!!!
Tack! Det värmer! :tummenupp
 

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Ort
Här
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Tack till alla med och motverkande.
Speciellt tacka till han som ja ficvk låna däck krängnings utrustning av.

/R
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top