Polisen har hittat våra hojar

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......

risken är att vederbörande får äta med sugrör under lång tid framöver :fyllisar

Von Vettet skrev:
2222879 Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......

Fan va skönt! Fick ni veta om något var gjort med hojarna? Får ni hojarna direkt eller ska det först genom vår fina svenska byråkrati?

Von Vettet skrev:
2222879 Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......

Underbart!

Några skador på maskinen (det genererar några extraslag på vederbörande)? :smasha

Von Vettet skrev:

Grattis! Hoppas att hojarna är ostartade och i fint skick.
Var hittade de bilen?

Skönt att ni fick tillbaks hojarna, nu kommer du att för evigt uppskatta vår fina svenska poliskår, det ryktas att du kommer att servera munkar till hela piketstyrkan denna helg.

Tjusigt VV!
Häng (ut) dom till allmän bespottning sen.....

Öhhhhh vad du än gör så gör det i tankarna även om dom förtjänar tortyr i ett år och ett nackskott så vet du väl att dom enda som svenska lagar skyddar är brottslingar.

Men det är klart visst var ni o drack kaffe hos Degis i bondhåla, absolut :banana

Fint att det gick så fort att hitta hojen, hoppas på så lite skador som möjligt!

Fy Fan Vad Kul!

Blir glad ut av läsa detta! grattis VV! ni får vi se dig i sommar ändå!

:banana :banana

De skyldiga lever farligt nu.....

//Cel

Härligt...innebär detta att du inte skall låna min hoj den 16:e? Då jag varit så trevlig att erbjuda dig min hoj, tycker jag faktiskt att vi skall byta på fredag....:D

Zilversurfer skrev:
2223063 Härligt...innebär detta att du inte skall låna min hoj den 16:e? Då jag varit så trevlig att erbjuda dig min hoj, tycker jag faktiskt att vi skall byta på fredag....:D

Lånar du ut din hoj sådär hur som helst...? :drool

fan va gött. håller tummarna för de är hela och ni bara kan få tillbaka de med en gång

fick iofs höra first hand men kanon att de fick tag i asen. Ta bilder på dem och lägg ut ....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT