Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Jag borde söka till motogp academy. Kolla mitt jävla body language. Det där är en Rossidödare, sanna mina ord.
Triggerhappy skrev:2220520Var seges skönare än din ?
Mattias skrev:2220547Den var mindre trasig. Min har nog lite fastsittande kolvringar (minst) i ena cylindern.
Annars var den rätt annorlunda. Slöare (), mjukare, och icke-fungerande bromsar.
Edit: Jag bifogar en idolbild till på mig. Skriv ut och ta med, så signerar jag den.
Mattias skrev:2220547Den var mindre trasig. Min har nog lite fastsittande kolvringar (minst) i ena cylindern.
Annars var den rätt annorlunda. Slöare (), mjukare, och icke-fungerande bromsar.
![]()
Haha, jag är först (det trodde jag aldrig att jag skulle få säga i roadracingsammanhang)! Undrar varför alla andras hojar lutar mer än min? Är det därför alla kör om mig? Nu fick jag något att fundera över igen.Mattias skrev:2220477Jahapp. Här är dom. Få, men naggande goda. Fotografen är Solan.![]()
Edika skrev:2222201Haha, jag är först (det trodde jag aldrig att jag skulle få säga i roadracingsammanhang)! Undrar varför alla andras hojar lutar mer än min? Är det därför alla kör om mig? Nu fick jag något att fundera över igen.
Mattias skrev:2222219Hade min varit med på bild hade läget varit ett annat såklart, men nu var den ju inte det.
christer skrev:Hmmm, undrar varför jag inte va med på bild, antingen gick det så långsamt att fotografen tröttnadealternativt att det gick så helvetiskt fort att kameran helt enkelt inte hann med
![]()
Edit: Jag bifogar en idolbild till på mig. Skriv ut och ta med, så signerar jag den.
Solan skrev:2222516Fotografen var inte riktigt med på hur snabbt tiden gick, trodde det var massor av tid kvar när jag väl tog mig ut för att fotografera.
Alicia skrev:2221077Hihi, jag hamna också på kort.
Nice![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt