Min hoj är stulen och finns med i tidningen!!!

Fi fan vilka idioter det finns !

Hittar de honom så är det ju nära till anstalten där det finns många som vill behandla honom väl eller ja det beror på hur man ser på saken...
 
Last edited:
Värst är ju att dom har kört som dårar och slängt den i skogen.
Polisen ringde och sa att dom hade hojjen i beslag. Men förmodligen är den repig och jävlig.

Tur i oturen är att det sitter krashkåpor på hojjen efter gotland i helgen.
Och eftersom den alltid är välservad och går bra i motorn så lär inte den ta så mycket stryk heller av idiotens körning heller.

Lite konstigt bara att någon kan sno en låst hoj med Spyebal larm när den står parkerad utanför Polishuset´s entre på kungsholmen. :va
 
Stulen utanför polishuset? Det är ju nästan lite komiskt. Bra gjort av poliserna att backa av. Hoppas hojen är i gott skick!
 
Tur i oturen iaf! Skönt att du får tillbaka hojen iaf. Håller tummarna för att den inte tagit ngn psykisk skada. ;)
 
Eskilsson skrev:
2200263

Lite konstigt bara att någon kan sno en låst hoj med Spyebal larm när den står parkerad utanför Polishuset´s entre på kungsholmen. :va

Ärligt utanför polishuset? :hihi Undra hur man kan ha maga till att göra något sånt.
 
Mr Helmut skrev:
2200315 Ärligt utanför polishuset? :hihi Undra hur man kan ha maga till att göra något sånt.


Japp. Polisen är uppmärksamma :lol

Det är bara en falsk trygghet att parkera där utanför.

För några år sedan gjorde någon inbrott och snodde polishusets datorer.
Dom verkar fan inte ha koll på nånting. :rofl
 
Nogger skrev:
2200342 ....min fina gamla hoj :( Va skulle dom på den och göra som va så bra,
jävla idioter :fatta! Du vet att vi ställer upp sen va när det är dags och
göra "hembesök"... www.medborgargarde.nu


Så klart dom snodde den.
Dom hade säket varit på Gotland och tittat ut den snabbaste hojjen :hihi
Det var nog därför dom struntade i alla k5or och zx10or.
Det är nackdelen med att ha regskylt på bankörning *ironi*
 
Eskilsson skrev:
2200353 Så klart dom snodde den.
Dom hade säket varit på Gotland och tittat ut den snabbaste hojjen :hihi
Det var nog därför dom struntade i alla k5or och zx10or.
Det är nackdelen med att ha regskylt på bankörning *ironi*

Touché :huvet
 
Eskilsson skrev:
2200263Lite konstigt bara att någon kan sno en låst hoj med Spyebal larm när den står parkerad utanför Polishuset´s entre på kungsholmen. :va
Verkligen, hur va den låst? Spyball har ju även startspärr? Du glömde väl inte nyckeln i ? :)

/N
 
Eskilsson skrev:
2200263 Värst är ju att dom har kört som dårar och slängt den i skogen.
Polisen ringde och sa att dom hade hojjen i beslag. Men förmodligen är den repig och jävlig.

Tur i oturen är att det sitter krashkåpor på hojjen efter gotland i helgen.
Och eftersom den alltid är välservad och går bra i motorn så lär inte den ta så mycket stryk heller av idiotens körning heller.

Lite konstigt bara att någon kan sno en låst hoj med Spyebal larm när den står parkerad utanför Polishuset´s entre på kungsholmen. :va


Satan.. Bor i närheten av polishuset. O hur lyckas man sno en hoj där...

Skönt att du får tillbaka bågen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top