Botten anna musikvideo

Lite gäj är den väl inte den är SÅ IN I HELVETE GÄJ att man blir förbannad.....

Antar att småtjejerna gillar denna typ av video och musik medans vi hardass grabs tycker det är löjligt och bögigt :hihi.

jag kan säga att den låten har en anknytning till Sporthoj :hihi

vill du träda fram gumman :kär :D :D

Last edited:
En äkta östermalmare-brat :rofl

Jo jag vet att han inte bor i sthlm, men i vilket fall så personifierar han uttrycket "brat" samt "gay" på ett väldigt bra sätt.

ja han var rätt gay faktiskt :) Men man blir rätt sugen på att festa faktiskt :banana

Ser ut att vara filmat här nere i Skåne/Malmö, eller är jag helt ute o cyklar?? :va

Båtten Anna var det ju inget fel på heller :tuttar

E det bara jag som tycker att han låter tät i näsan?? Tufft med trampbåt & Buggy......eller..... :confused:

Men vad är detta? Det osar avundsjuka långa vägar. Grabben är skitsnygg och det kan jag inte vara ensam om att tycka, är det så jävla svårt att erkänna att en annan kille ser bra ut.

Kerplunk skrev:
2195519 Men vad är detta? Det osar avundsjuka långa vägar. Grabben är skitsnygg och det kan jag inte vara ensam om att tycka, är det så jävla svårt att erkänna att en annan kille ser bra ut.
Det var väl inte utseendet som kommenterades utan attityden och musiken, dansen, kroppsspråk etc.

Maxxi skrev:
2195528 Det var väl inte utseendet som kommenterades utan attityden och musiken, dansen, kroppsspråk etc.

verkar störa dig lite att han tjänar bra med stålar på det :tungan

e de nån som kan lägga upp låten så man kan ladda ner den.. alltså inte videon utan bara låten?

Gottis skrev:
2195540 verkar störa dig lite att han tjänar bra med stålar på det :tungan
Nä inte det minsta, då jag förmodligen tjänar mer stålar än vad hans sunkiga fjortismusik drar in. Och att han tjänar några större pengar har jag svårt att tro, i proportion till tiden han lägger ner för att göra musiken.

har hört att han tar 5k för att vara dj på en fredag kväll så han är nog inte jätterik

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT