Impa på brudar – lögn eller sanning?

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Impa på brudar – lögn eller sanning?


Jahapp… Det är fredag, jag sitter hemma utan donna! Det har regnat i Stockholm de senaste dagarna och livet känns allmänt piss – hojjen står på jobbet, på mitt kontor faktiskt! Chefen har redan uttryckt sitt ogillande över att min kärlek delar rum med mig på jobbet.

Vafan… Hon stör ju ingen??? Men tydligen så var det en invit till att övriga anställda kunde plocka med all möjlig skit hemifrån och ställa på kontoret; foton på fru & barn, vinterdäck, cyklar och annat icke önskvärt!

Vafasen är problemet? Det är ju inga obcena saker direkt? Man plockar liksom inte med frugans dansande neon-dildo och ställer till allmän beskådning??

Jag menar… OK att foton på sin fru inte är tillåtet, jag menar kolla bara på Henkans donna… Jeeesus, ful är bara förnamnet – hon är lika behaglig som en urinvägsinfektion! Klart som fan att man inte vill se hennes tryne varje gång man passerar hans skrivbord.

Men… Äsch fan… Hon är OK… Ja… Hon är ju inte direkt snygg… Fulsnygg kanske? Nja… Ful men OK kropp - det har hon! Japp, så måste det vara!

Eum… Nja, hon e inte direkt smidig dårå, breda höfter – men det är OK, hon kan säkert skita ut minst 16 ungar!

Mer… Mer… JO!!! Hon är snäll!! Det är hon!!

Jag kommer ihåg i somras, hon fixade grillat till mig! Jag o Henkan satt på deras uteplats o snackade lite hojj, livet i allmänt – och självklart faktumet att jag alltid är ”semi-singel”.

Semi-singel betyder, för er som inte vet (ni som kör strypt och har mellankort), singel i veckan men gift på helgen.

Henkans donna, eller fruga rättare sagt, Sara kommer fram med schysst grillad fläskfilé med potatisgratäng och frågar:

”Varför har inte du någon stadig tjej? Du som är så trevlig och är en riktigt schysst kille?”

Vafasen svarar man på det?? Jag menar… Jag gillar TANKEN på en riktig, stadig, donna men jag blir liksom lite rädd varje gång det blir mer än 4 glas vin och lite bubbel i cuzzen.

Det börjas glömmas tandborstar… Sedan schampo, bomullsrondeller, Jackpot bodylotion… DÅ! Då!! Börjar jag liksom svettas lite… Försöker desperat hålla jämna steg och peta ner alla tjejens prylar i hennes väska när hon skall hem igen – med invändningen ”Så du inte står utan tjejen, du vet ju jag vill ditt bästa”.

Inombords är jag så jefla rädd att binda mig… Inte så att jag väntar på Silivia Saint, jag har inte kött nog att få henne nöjd om du greppar vad jag menar?! Men det känns bara så… ”inboxat”?! Livrädd…

Men lik förbannat står jag där… Vid haket i stan, burgare i näven och hojjen parkerad 3 meter ifrån mig. Man vill ju ha uppsikt – över både hojjen och alla sköna donnor som passerar!

Och trots den där rädslan att ”binda sig” är man alltid på jakt, jag tror de flesta killar känner igen sig nu. Man kan aldrig ha träffat rätt ännu, det finns alltid bättre, nyare, fräschare i lacken, fler hästar under huven liksom!

Ohhh…

Där kommer lurpingen, blonda faran lixom!

”Yah man!”

- ”Tschena tjejen, ute o knallar i kylan? Varför inte sätta sig bakom gååstrajder? Rena fritt fall, tjejen – inget inträde för donnor som du! Mitt åkband visar jag hemma hos mig senare ikväll!”

…man får en blick som kan frysa lava till is som svar!

- ”Jahapp, TipTop har bitchclub ikväll, kanske kan träffa andra flat-rödstrumpor där och starta nätverk eller något! - Biatch!”

Jefla skata tänker man medans med petar ned lite fler stripps i halsen. Den där dieten man snackat om funkar inte, lever man – äter man! McD är mat för män!

Självfallet så kommer det flera donnor… Fina… Snygga… Härliga… Yppiga?? Jah mhan, de ser fanemig bätte ut för varje minut som går – proteinerna i Mega Meal:et kickar in!

-”Haru nånsin skjutit fram som en kanonkula längs Bulten, baby??”

- Vahh??

- ”Ja, Buuulten bruden! Häng på, vi drar en repa – du kommer inte ångra dig, rena adrenalinet och du kan vara säker med mig tjejen!! Vad säger du, 5 minuter karusell av ditt liv och mig i resten av det???”

- Säker? Det borde inte bli något problem… Med den där skinnkondomen hinner jag springa hem till Haninge innan du får av dig jackan ens! Fukko!

- Du… TipTop… Det finns en annan flata som väntar på dig! BIATCH!!

Äsch… Nåja, där sitter jag hemma hos Henkan… Sara undrar fortfarande varför jag är singel, vad skall man säga? Jag menar jag försöker allt… Bruttorna bara vill inte!

Burna kan alla men all rök får dem att skrika ”Hin Håle” liksom – det impar inte på dem längre, den tiden är förbi! Däckdimma blandas fel med Henna-spray liksom. Varför? Inte fan vet jag, jag e Loreal-typen!

Man måste IMPA fett!! FETT säger jag!

Wheela?? Jag menar… Vilken donna kan motstå en snubbe som kommer wheelandes i sitt röd/vita/blåa/gröna läderställ?? Jag menar, bara synen av en snubbe som ser ut som ”Gått o Blandat” på en rad-fyra måste ju få det att sava till?!?!?

NEJ… Det funkar inte… Tried that, done that… ”Omogen” kallas det…

- ”Vad betyder det?”

Inte an aning, jag talar inte ”kvinna”! Mupp! (Typiskt 125cc-åkare att fråga sånna saker, scooter-fukko! Fel forum, klicka på ”Derbi Senda-trim”)

Såå… Hur fasen impar man på dessa blondiner, brunetter, redtops och skalliga skönheter???

Man är mjuk och förstående? Japp… Vill du ha väninnor, yes – dåså! Men vill du ha en donna med dig hem på kvällen? En som inte vill diskutera sin senaste pojkvän? Relationer som blivit skit? Då skall du lyssna nu…

Var en total skithög, snacka inte hojj, jobb, pengar eller resor!

Snacka rent ut - gärna efter 8 starköl!

- ”Tschena tjejen! Schnygg rumpa likcshom, du tränar schäkert på SATS eller nått?!”

- Eru full eller??

-”Jah, deth är tchag… Tjag ähr full schom fan med repsecht för dig, tjag gillar vad du gör”

- Gör? Vad gör jag??

- ”Du gliiiider över dansgolvet hit schom en magnet, baby!”

- Magnet? Vafan snackar du om??

- ”Magnetfält! Charu inte sett Star Wars, vafan?? Tractor-beam vafan!”

- ”Kom igen nu tschejen, vad dricker du??”

- Saaaandra, jag kommer!!!

- ”Fuck!”

Jaja, vafan… Inte ens på ”Magget” i Upplands Väsby kan man impa!! Det är fan tragiskt med tanke på att de flesta är finskor eller thailänadre… Ja, det är sant! Bara att välja… Sushi eller Memma??? Vem fan vill ha memma??? En koskit med mjölk över? (för er som inte vet, kolla upp det – det är skitläskigt, värre än cancer i pungen!)

Så Sara sitter där med sin tallrik och småäter… Henkan är redan mer packad än jag – det kan man hajja med den donnan…

- Så varför är du singel, XXXXXX?

- ”Man kan inte impa på brudar längre, det bara är så – nu måste man kunna ERBJUDA något!”

- Erbjuda vad? Nu är du bara dum! Du är bra som du är ju!

- ”Nej, man måste erbjua något ”mer” än bara vara en juste snubbe!”

- Som vaddå`

….

…. Ja…. Vaddå???

Jag erbjuder härmed er flickor min Jacuzzi – ni får till och med leka med min gummi-anka bara ni låter mig leka lite med er efteråt!! :pannkyss
 

Bifogat

  • Cuzze.jpg
    Cuzze.jpg
    51.2 KB · Visningar: 1,545
Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
HAHAHAHA Såå underbart inlägg!! :rofl :rofl

Önskar dig all lycka i ditt fortsatta sökande!!


*btw* kan hålla med dig om "magget" :hihi
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
:D :D Fin gran där...Skönt med en lirare som förstår att julen funkar året runt :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hahahaha... dagens bästa läsning.. vrider mig av skratt och har kramp :rofl :lol

Bor du i väsby så är du välkommen över till oss i Bollstanäs på en öl så slipper du sitta ensam eller välja mellan sushi & memma på tragedi-magget.

/Nitrous
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Nitrous skrev:
2175135 Hahahaha... dagens bästa läsning.. vrider mig av skratt och har kramp :rofl :lol

Bor du i väsby så är du välkommen över till oss i Bollstanäs på en öl så slipper du sitta ensam eller välja mellan sushi & memma på tragedi-magget.

/Nitrous

Hehehe! Passa dig, Nitrous! Vem vet kanske är det jag som kastar sten på fönstret nästa gång! :)

Men vafan, en annan dag självklart! Skicka ett PM o jag är där! :yoparty

Btw! GRATTIS!!!
 
Last edited:

osterkraft

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Söder om sthlm
Hoj
CBR600F -91
:rofl Klockrent! Den krönikan satt som en fläskläpp tillsammans med min Norrlands så här på fredagskvällen. Uppdatera tråden efter helgen så vi får veta om Jacuzzin hjälpte. :hihi
 

MoYa

Made In Chile
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Kinna
Hoj
CBR 954 -02 :)
:lol :Bugar rolig inlägg, nu är det bara för dig och Henka att inviga Jacuzzin :D
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
asså du skriver så satans sköna texter! :yoparty
En fråga bara, hur gammal e du?
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
:D Tack för en så härlig berättelse. Nu kommer jag leva minst ett år längre då ett gott skratt förlänger livet.


Som sagt, ta en hojtur över en dag, men ge fan i att kasta sten på våra fönster
 

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Bra skrivet, du måste va nån författare lr nåt, fan du skriver tillräckligt oseriöst för att man ska orka läsa allt. Riktigt rolig läsning! :banana
 

lakepipes

game over mc
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Uppsala ekeby
Hoj
gsxr 1000 -03
HAHA! :hihi Skönt inlägg, allt stämmer ta me fan till 100%. man e alltid ute efter någe värre. Verkar ju jävligt beiged o nöja sig me nå halvdant. har aldrig riktig förstått me på de där med å premunera, när man lika gärna kan köpa lösnr. :D
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top