Annonserat ut hojen. -Mår redan skit...

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Kawasaki ZR1100
Eftersom min fru uppenbarligen saknar all tänkbar känsla för vad som är underbart här i livet så blir jag tvungen att sälja min älskade Sprint ST efter mindre än ett par månader. :huvet

http://www.blocket.se/vi/8241950.htm

Och som om det inte vore nog att skiljas från den hoj jag älskar, tvingar hon mig att köpa en Custom, eftersom hon naturligtvis vill fortsätta åka hoj, och hon satt så skönt på en glidare som vi provade idag...

-Vad är det för fel på min vilja, och vad jag tycker? :(

Kvinnor... Usch... Visst är det synd om mig? Kom igen nu då... Lite sympati kan jag väl få?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Sluta löjla dig! Vill du ha en sprint så ha det. det borde hon fatta.
 

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
H-D, Choppa
låt henne fixa eget kort och så kan hon köpa och köra vad hon vill....

Annars, gör slut.
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
N.Blomqvist skrev:
2168912 Eftersom min fru uppenbarligen saknar all tänkbar känsla för vad som är underbart här i livet så blir jag tvungen att sälja min älskade Sprint ST efter mindre än ett par månader. :huvet

http://www.blocket.se/vi/8241950.htm

Och som om det inte vore nog att skiljas från den hoj jag älskar, tvingar hon mig att köpa en Custom, eftersom hon naturligtvis vill fortsätta åka hoj, och hon satt så skönt på en glidare som vi provade idag...

-Vad är det för fel på min vilja, och vad jag tycker? :(

Kvinnor... Usch... Visst är det synd om mig? Kom igen nu då... Lite sympati kan jag väl få?


Dåligt att skylla på tanten när du själv är stenkåt på en ny HD.
:arsele
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
I've got two words for people like you..

T.
Offel.

Helt ärligt vet jag inte vad jag ska tycka. Att din fru är en idiot som inte kan låta dig äga en hoj som du bevisligen stortrivs med. Att du är en idiot som låter du fru bestämma utan pardon.

Äsch. Jag ska vara tyst. :) Få frugan att skaffa egen hoj är inte ett val, va? :näsblod
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Kawasaki ZR1100
Teo skrev:
2168915 Sluta löjla dig! Vill du ha en sprint så ha det. det borde hon fatta.
Fattar inte varför det blev så viktigt för henne att byta hoj nu helt plötsligt.
När jag nämnde för henne att jag tyckte H-D var urläckra blev jag tokigförklarad, och vi skulle minsann inte byta. Sedan började hon att gnälla och ville ut och prova en Custom, och nu är det kört... :brinnerup
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
N.Blomqvist skrev:
2168912 Eftersom min fru uppenbarligen saknar all tänkbar känsla för vad som är underbart här i livet så blir jag tvungen att sälja min älskade Sprint ST efter mindre än ett par månader. :huvet

Kvinnor... Usch... Visst är det synd om mig? Kom igen nu då... Lite sympati kan jag väl få?

:fatta!
Vakna grabben. Slå upp ordet "NEJ" i ordboken och säg åt henne vad som gäller!

Stå på dig och ta tillbaka annonsen omedelbums.

Hon får väl skaffa sig en egen hoj. Ni kan ju då få njuta båda två!
Hur kommer du att kunna njuta nu?

Dal-Mausen
 

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Ort
Borlänge
Hoj
Letar
Äsch, det är bara att stå på sig mot frun. Jag skulle aldrig göra så mot min sambo. Visserligen skaffade jag mig en egen Hoj =) :yoparty
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag kan tyvärr inte lida med dig, för det är ju egentligen ditt eget fel. Du har varit för snäll och hon har tagit ett fast grepp om dig. Bara förklara läget att hon genast sänkte din levnadsstandard i och med detta beslut och att du inte kan anvsara för följderna.
Ungefär som att påbörja ett förhållande med blommor, då förväntar de sig det hela tiden. Man ska gå ut lågt och finner de sig i detta beteende så har du hittat en skitbra tjej och då kan du öka på litegrann :tummenupp
 

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Ort
Borlänge
Hoj
Letar
N.Blomqvist skrev:
2168912 Eftersom min fru uppenbarligen saknar all tänkbar känsla för vad som är underbart här i livet så blir jag tvungen att sälja min älskade Sprint ST efter mindre än ett par månader. :huvet

http://www.blocket.se/vi/8241950.htm

Och som om det inte vore nog att skiljas från den hoj jag älskar, tvingar hon mig att köpa en Custom, eftersom hon naturligtvis vill fortsätta åka hoj, och hon satt så skönt på en glidare som vi provade idag...

-Vad är det för fel på min vilja, och vad jag tycker? :(

Kvinnor... Usch... Visst är det synd om mig? Kom igen nu då... Lite sympati kan jag väl få?

Äsch, det är bara att stå på sig mot frun. Jag skulle aldrig göra så mot min sambo. Visserligen skaffade jag mig en egen Hoj =) :yoparty

// Dalkullan
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Kawasaki ZR1100
Blip skrev:
2168922 Dåligt att skylla på tanten när du själv är stenkåt på en ny HD.
:arsele
Ja, det var ju så det började...
-Jag och min stora käft kommer hem och snackar om H-D.
Först blev jag tokigförklarad, sedan ville hon prova en Custom, och nu är hon fast besluten om att byta. :huvet
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Pinsammaste tråden detta år.

Säljer du din hoj för att din fru tvingar dig, inte för att hon inte gillar att du kör hoj, utan för att hon tycker att du ska köra glidare? Det övergår min fattningsförmåga hur man kan vara en sådan toffel att man går med på det.

Lycka till med resten av livet!
 

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Midsommarkransen
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Va?

Om hon nu tycker att det är så trevligt med att åka custom kan hon väll köpa en själv..... (Förbannade vibrationer hehe) :arsele

Nä ta fram kuken och ta bort annonsen!

(Ovanstående är skrivet med sympati)
 

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Klippan
Hoj
VTR Fajerstårm
nä nu

dra ner brallorna o visa om du inte verkligen är en kärring..
Älskar du sporthoj och just din hoj ska du absolut inte byta :huvet :fatta!
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Kawasaki ZR1100
nicce skrev:
Usch... Hemska tanke, författat i ruset efter en tillfällig sinnesförvirring orsakad av en provkörning av en H-D... :tungan

Visst är jag själv kanske liiiiiite lockad av tanken, men bara lite. Och det skulle jag aldrig ens tänka på att erkänna ändå.

Men att som hon nu gjort nästan tvinga mig att byta hoj, och göra mig av med min Sprint, som jag betalt av egenhändigt surt hopärvda slantar var ett slag under bältet. -Det beslutet borde jag ha fått fatta själv! :fakta Om jag nu skulle ha velat det.

Och just att ha satt ut annonsen... Det känns som en gräns man klivit över.
Något konstigt och farligt som man inte längre kontrollerar.

Usch... Jag mår inget bra. :(
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
N.Blomqvist skrev:
2168939 Ja, det var ju så det började...
-Jag och min stora käft kommer hem och snackar om H-D.
Först blev jag tokigförklarad, sedan ville hon prova en Custom, och nu är hon fast besluten om att byta. :huvet

Haha du sitter troligen och är hur förväntansfull som helst inför det kommande nyköpet, ni är nog larvigt ense om att custom är det rätta för er precis innan kvällssexet i soffan tar vid. Tänk på att HD:n blänker ju så fint och öh.. ja vad den nu mer är bra på vet jag inte, men alla lyckönskningar från mig :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top