Det låg ett brev på hallgolvet...

pidda

Medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Körde tidigare Ducati
När jag kom hem idag låg det ett brev på hallgolvet. Jag kunde se att handstilen var min mors och jag undrade såklart varför hon skickat ett brev till mig istället för att ringa eller skicka ett e-mail.

Svaret har ni om ni klickar på bilden.

Jag tror det gäller oss alla här på sporthoj.com
KÖR FÖRSIKTIGT!

Jag skall sätta upp brevet i garaget så jag får en påminnelse var gång jag tar ut min pärla.

Bifogat

• brev.jpg
    brev.jpg
    132.8 KB · Visningar: 1,805
Typiskt morsor....skulle jag skicka ett brev till henne varje gång en tant hade blivit rånad eller nåt skulle jag ha o göra hela dagarna...

Gripande brev, jag har väntat på ett likande ganska länge nu.

Alltså, många av oss fattar nog inte riktigt vad vi utsätter släkt och vänner för.

Det är väl ingen tvekan om att alla som vi känner har läst om dödsolyckorna och följt debatterna den senaste tiden, det blev väl knappast bättre när farsan råkade fatta att det var jag som körde när vi såg filmen som avataren är tagen ifrån.

Det är bara att erkänna, jag är ett jävla ärkesvin, det är så synd om morsan som bara kan hoppas att det inte är jag som var med om den senaste olyckan.

Jag talar om för dem att jag kör "försiktigt" men det har inte med saken att göra, de vet att det är riskabelt att vara sporthojspilot.

De vet även att jag älskar det jag gör så därför håller det tyst men de kommer alltid att vara oroliga, det kommer alla morsor att vara, oavsett vad de säger.

Det värsta är att jag kommer att fortsätta att köra ändå.. Jag är ett svin :)

2fast4hjo skrev:
2156507 :fakta..liten fundering: är det inte mors dag snart?

Söndag 28/5 är det va?
Bästa pressenten skulle nog vara att berätta att jag tänker sluta köra hoj.... Det kommer iofs inte att hända så jag får väl bjuda henne på en åktur :D

Skalman skrev:
2156555 Måste säga att insändaren var ganska stötande.
Det låter som att han har en kärring eller så som förbjuder honom att själv köra...

:argpådato

Visst är det förknippat med risker, även om man kör lugnt och fint. Men den där insändaren var som sagt stötande, rent utsagt vidrig att läsa - som om han hoppades att fler skulle dö :(

Skalman skrev:
2156555 Måste säga att insändaren var ganska stötande.
Om man vägrar förstå sarkasm, ja! :tummenupp

Angående insändaren så tyckte jag faktiskt mycket om den. Det känns som att insändaren Stefan faktiskt bryr sig. Precis som läkare skall göra.

pidda skrev:
2156040 När jag kom hem idag låg det ett brev på hallgolvet. Jag kunde se att handstilen var min mors och jag undrade såklart varför hon skickat ett brev till mig istället för att ringa eller skicka ett e-mail.

Svaret har ni om ni klickar på bilden.

Jag tror det gäller oss alla här på sporthoj.com
KÖR FÖRSIKTIGT!

Jag skall sätta upp brevet i garaget så jag får en påminnelse var gång jag tar ut min pärla.

Och angående brevet, krama morsan nästa gång du träffar henne.
Hon verkar också bry sig! ;)

Jag har fyllt i mitt donationskort ;)
Ligger under körkortet. Inte jättesynligt, men jag ser till att åtminstånde kanten syns och att det syns att det är ett donationskort.

Fyllde i detta kortet 930810. ;)
Utan undantag.
Själen är ju i hjärtat så med tur så transplanteras hjärtat och jag lever vidare :)

:hej

Rädd mamma

Din mamma bryr sig trots allt om dig och det ska du vara tacksam för. Jag tror vi ofta skrämmer slag på våra föräldrar med alla våra upptåg.

Donatinskortet är ifyllt sen 15 år tillbaka och de får ta vad de vill ha. Nu vill de inte ha något från mig så det blir väl forskningen som får leka med mig när jag dör.

din mamma låter väldigt klok o förståndig,,
tror att alla våra mammor är lika dana..
:tummenupp för våra mödrar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...