Polisjakt

antonoliver

steve
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
Yamaha r1
Var ute och gled ,skulle svänga ner på E18 ,såg bara ett bakljus försvinna efter kom polisen ,Svängde av hemåt ner från E 18 ,2 sek senare kommer en polis från andra hållet i 200 ,lagomt rädd man blev .
ja ja inte var det mig dom jaga iallafall.Men nyfiken blir man när det händer saker.

Hehe hörde om det där =)

antonoliver skrev:
2141438 Var ute och gled ,skulle svänga ner på E18 ,såg bara ett bakljus försvinna efter kom polisen ,Svängde av hemåt ner från E 18 ,2 sek senare kommer en polis från andra hållet i 200 ,lagomt rädd man blev .
ja ja inte var det mig dom jaga iallafall.Men nyfiken blir man när det händer saker.

antonoliver skrev:
2141438 Var ute och gled ,skulle svänga ner på E18 ,såg bara ett bakljus försvinna efter kom polisen ,Svängde av hemåt ner från E 18 ,2 sek senare kommer en polis från andra hållet i 200 ,lagomt rädd man blev .

Ha såg det :tungan Den första hojen fick bra fart genom vallby kurvan, och när du kom till stora korsningen så trodde Bosse Batong att det var du men uppenbarligen så visste han att den andra var typ vid norrleden de kryllade av dem under mitt köks fönster i valllby centrum.

VaLLe skrev:
2141935 Ha såg det :tungan Den första hojen fick bra fart genom vallby kurvan, och när du kom till stora korsningen så trodde Bosse Batong att det var du men uppenbarligen så visste han att den andra var typ vid norrleden de kryllade av dem under mitt köks fönster i valllby centrum.

Förresten du som drog......proffsig kurv linje genom korsningen :tummenupp

VaLLe skrev:
2141935 Ha såg det :tungan Den första hojen fick bra fart genom vallby kurvan, och när du kom till stora korsningen så trodde Bosse Batong att det var du men uppenbarligen så visste han att den andra var typ vid norrleden de kryllade av dem under mitt köks fönster i valllby centrum.

Förresten du som drog......proffsig kurv linje genom korsningen :tummenupp

såg aldrig hojjen dom jaga ,hörde bara vrålet sen var han borta.
HIHIHI,,,menade du min kurvtagning :banana

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...