Tips på var man kan bo med hojen en helg i gbg

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
hej alla goa göbbar och hmm..gummor?! (och LF)

Jag och två cheyer ska kasta trosor på Robbie Williams den 1:a juli och vi tänkte åka ner på fredagen med hojarna och stanna till söndag.
Nu behöver vi nånstans att bo och jag har problem att hitta boende för TRE på de vanliga hotellfinnarsidorna.

Tänkte få några tips här! Vi vill bo tre st, billigt, centralt och ha plats för hojarna - två nätter fre-sön 30/6-2/7.

Tips som leder till boende belönas!

Vi kan erbjuda övernattning i villa 160m2 i 2 plan med säker hojparkering på baksidan. (kostenlos)

Ligger på Visthusgatan i Bräcke.

Haken är att ni får leva med att vi också bor där under tiden,vi har vårat sovrum i källaren så kök,vardagsrum,ingång är "fritt".

Skrutten skall också gå på konseren så har ni riktig tur så får ni skjuts till den också.

Farbron/Skrutten

Edit:
Eller om ni bara vill parkera hojarna om ni vill bo mitt i smeten på något vandrar hem eller dyl.

Last edited:
Långa farbron skrev:
2130125 Vi kan erbjuda övernattning i villa 160m2 i 2 plan med säker hojparkering på baksidan. (kostenlos)

Ligger på Visthusgatan i Bräcke.

Haken är att ni får leva med att vi också bor där under tiden,vi har vårat sovrum i källaren så kök,vardagsrum,ingång är "fritt".

Skrutten skall också gå på konseren så har ni riktig tur så får ni skjuts till den också.

Farbron/Skrutten

Edit:
Eller om ni bara vill parkera hojarna om ni vill bo mitt i smeten på något vandrar hem eller dyl.

Jag börjar mer och mer komma till insikt om att Skruttens och Farbrons förhållande bara är en fasad för ömsesidigt utnyttjande. Skrutten behöver en hantverkare och Farbron vill kunna bjuda hem brudar till "feta villan".

Coola Ola skrev:
2130458 Jag börjar mer och mer komma till insikt om att Skruttens och Farbrons förhållande bara är en fasad för ömsesidigt utnyttjande. Skrutten behöver en hantverkare och Farbron vill kunna bjuda hem brudar till "feta villan".
Det är det som kallas för en "win-win-situation" :tummenupp

Coola Ola skrev:
2130458 Jag börjar mer och mer komma till insikt om att Skruttens och Farbrons förhållande bara är en fasad för ömsesidigt utnyttjande. Skrutten behöver en hantverkare och Farbron vill kunna bjuda hem brudar till "feta villan".

Så länge alla är nöjda så.. :hihi

Långa farbron skrev:
2130928 Så länge alla är nöjda så.. :hihi

Är den här skrutten med på detta...? :lurk

Vi lägger hellre pengar på en fin present till er än på profiterande hotell! :yo

PS Jag kan tänka mig att sälja en av kompisarna också.

duckie skrev:
2130965

Intresserad köpare nr. 1
Jag var och kollade på en sådan häromdagen, men hon var lite ram-sne. Årsmodell och pris?

duckie skrev:
2130965 Är den här skrutten med på detta...? :lurk

Vi lägger hellre pengar på en fin present till er än på profiterande hotell! :yo

Jodå, Skrutten är med på detta också! Det finns gott om plats. :tummenupp

LF's ord är ju såklart Skrutts lag!

Köpare #2 ser du här.

Har hon haft många tidigare ägare? nya tändstift? extra utrustad på nåt sätt eller är det mer åt streetfighter-hållet?

Skrutten skrev:
2131047 Jodå, Skrutten är med på detta också! Det finns gott om plats. :tummenupp

Kan Varmt rekommendera "Hojpensionat Skrutten" Både jag och min hoj har bara posetiva erfarenheter! :tummenupp
Men i Sommar ser det ut som jag fixar egen förvaring :banana

Hej, jag är Avatar-kändis!

Känner att jag skulle vilja ha lite semester i juli å komma bort från förorten. Dock planerar jag att lägga hela min semesterkassa på soppa, däck å försäkring.

Dessutom inledde jag för ett tag sedan ett nytt projekt, Fru2006, som hittils inte gått så bra.

Därför, när pensionatet har kvinnligt överskott, har ni ett extra rum på kredit?
Som motprestation kan jag dra kvällsanekdoter, spela November Rain på piano och gå runt å spänna skinkorna.

Förgöraren skrev:
2131586 Hej, jag är Avatar-kändis!

Känner att jag skulle vilja ha lite semester i juli å komma bort från förorten. Dock planerar jag att lägga hela min semesterkassa på soppa, däck å försäkring.

Dessutom inledde jag för ett tag sedan ett nytt projekt, Fru2006, som hittils inte gått så bra.

Därför, när pensionatet har kvinnligt överskott, har ni ett extra rum på kredit?
Som motprestation kan jag dra kvällsanekdoter, spela November Rain på piano och gå runt å spänna skinkorna.

:rofl

Du är hjärtligt välkommen Mårten.

Skrutten skrev:
2131047 Jodå, Skrutten är med på detta också! Det finns gott om plats. :tummenupp

:kär

Vi tar inte så stor plats och vi är väluppfostrade och kan föra oss!
Vi tar gärna erbjudandet och ber att få utvecka relationen och ta detaljerna längre fram!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!