berglundracing
Ny medlem
Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!Jag kommer alltid använda suspensioar hädanefter. Vill ju spara det som finns kvar.
95%Thomas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!berglundracing skrev:2117874Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!
Jag kommer alltid använda suspensioar hädanefter. Vill ju spara det som finns kvar.
95%Thomas
fy va otäckt!!Neutral skrev:2117916Jag lade just till susp i packlistan till bussen.![]()
-Andy- skrev:2117926Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut!![]()
Nino skrev:211792520 gram? Det är ju inte ens 1/10...![]()
Lider med dig...
NU PRATAR VI INTE OM PROCENT FÖR FAN!"!!-Andy- skrev:2117926Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut!![]()
-Andy- skrev:2117926Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut!![]()
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |