Använd susp! Det gjorde inte jag

berglundracing

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
gsxr750,KTM 250EXC
:3freak Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!

Jag kommer alltid använda suspensioar hädanefter. Vill ju spara det som finns kvar.

95%Thomas

berglundracing skrev:
2117874 :3freak Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!

Jag kommer alltid använda suspensioar hädanefter. Vill ju spara det som finns kvar.

95%Thomas

Aj Aj !! Lider med dig. Hoppas att rehabiliteringen går fort och smärtfritt.
Jag ska leta upp min gamla hockey Suspensoar.

Last edited:
aj aj aj.. gjorde riktigt ont när jag läste de där..

Satan vilken otur, lider som fan med dig.

Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut! :död

-Andy- skrev:
2117926 Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut! :död

leta efter ishockeybutiker, typ Great Skate, Skridskojohan eller andra... dom har..

0# stackars! inge kul alls..

-Andy- skrev:
2117926 Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut! :död

Köpte min på SBI Budo på Torsgatan 40. 08-30 88 08. Minns inte exakt pris men det var under under hundralappen.

Började på eget bevåg köra med suspensoar förra säsongen. Det tar ett tag att vänja sig... för det skaver ! Men när jag läser detta så inser jag att det är värt lite skav. Jag lider med dig !

-Andy- skrev:

kolla annars budoaffärer,

fy fan vad dte inte låter skönt

AJ, missade växel när jag slangade med gixxern jag hade, det kändes :död.. fast jag har inte blivit mindre kille för det som tur är :). krya på dig =)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman