Bilder på en svart damcykel!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Få se nu, allt under 1000 cc och minst hundrafemtielva hästar på bakhjulet räknas väl som tjejhoj.
Jag smög mig ut i garaget för jag tycktes mig höra en kvinnas ljuva stämma och mycket riktigt, där stod hon! Fick henne till och med på bild. Lite ljusskygg från början...

...men när vi hade kelat lite så kunde vi tända ljuset efteråt... :krama
 

Bifogat

  • MB.JPG
    MB.JPG
    53.5 KB · Visningar: 145
  • MF.JPG
    MF.JPG
    87.3 KB · Visningar: 150
  • LB.JPG
    LB.JPG
    99.4 KB · Visningar: 256
  • LF.JPG
    LF.JPG
    101.4 KB · Visningar: 181

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Så vad tycks?

Nu fattas det lite andra bromsslangar, en och annan sponsorsdekal, drev och kedja men redan nu kan hon avnjutas. Vad tror ni ser hon ut att kunna röra på sig eller kommer jag att behöva bogsering av litershojarna?

Vill passa på att tacka ChrilleR1 här på forumet för färg och lack! :tummenupp

obruT skall också omnämnas för sponsring av lite smågrejer, eller var det din arbetsgivare...



Måste bara skriva en rad eller två om den fantastiskt snygga nummerplåtshållaren. Här har Clas Ohlsson fått släppa till lite vinkeljärn som kapats och borrats. Sedan har Boliden mineral gått in som stor sponsor med en isskrapa som kapats, slipats, borrats och lackats. Snyggt, eller hur... :3freak

Skall fixa till det snyggare när jag får tid, just nu vill jag bara ut och köra!!!
 

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Sitter ju pilot power på.. eller :confused:
så det fixar det mesta :yoparty

Blir det nån banåkning söderut eller.. ?.. skulle va kul å träffas.. eller jaga varandra :yoparty

Tränat på bamburacer förra sommaren.. hehe
Iof en gammal blade. men men.. går å åka fort om man vill
 

Bifogat

  • KTM660 262.JPG
    KTM660 262.JPG
    61.8 KB · Visningar: 172

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
D-MAN 660 skrev:
2104659 Sitter ju pilot power på..
Det är originaldäcken, hojen har inte rullat en meter ännu. Blir racedäck när roadracingträningarna börjar! :tummenupp
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Så jävla läcker :Bugar

Verkar otroligt smidig att köra av de ombordvideos man sett...fast du har ju redan sladdat runt med modellen på Qatar så du vet väl.

Avis är ett bra ord just nu!
 

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Såna här?





RJ skrev:
2104729 Det är originaldäcken, hojen har inte rullat en meter ännu. Blir racedäck när roadracingträningarna börjar! :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC00621.JPG
    DSC00621.JPG
    42.3 KB · Visningar: 79

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Mell skrev:
2105685 Såna här?
Man kanske kan skära mindre klackar, då kan jag ha det på GasGasen!

Blev 16 mil idag, hann med att tappa regskylten:3freak. Sedan när jag kom hem blev det en liten tvätt så här på kvällskvisten. :)
 

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
625 motard/grusbus
RJ skrev:
2105819 Blev 16 mil idag, hann med att tappa regskylten:3freak. Sedan när jag kom hem blev det en liten tvätt så här på kvällskvisten. :)
Hehe... du får montera den diskreta orginal skylthållaren istället :D
 

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Ort
Junsele
Hoj
cbr 600-92 R6-05
Hallo ! Vilken skönhet du har fått fatt i ! Har du sett att även vi har skaffat oss en ny sötnos ?? I och för sig är hon ett år äldre än din, men hon var oskuld när vi hämtade henne i allafall :) Nu blir det väl mest mina grabbar som kommer att rasta henne på banan, men jag ska försöka att ta en liten svängom i mellenåt med henne ja me ! Va kul vi ska ha i sommar på banan :banana Hoppas att Abloy har varit där och skottat !
 

Bifogat

  • förminskad .JPG
    förminskad .JPG
    130.3 KB · Visningar: 75

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Ove.F skrev:
2106277 Hallo ! Vilken skönhet du har fått fatt i ! Har du sett att även vi har skaffat oss en ny sötnos ?? I och för sig är hon ett år äldre än din, men hon var oskuld när vi hämtade henne i allafall :) Nu blir det väl mest mina grabbar som kommer att rasta henne på banan, men jag ska försöka att ta en liten svängom i mellenåt med henne ja me ! Va kul vi ska ha i sommar på banan :banana Hoppas att Abloy har varit där och skottat !
Snygg!

ChrilleR1 skrev:
2106286 Den ser ju riktigt bra ut.. :tummenupp Hur var den att köra då?
Det var bra, enda problemet är att jag vill testa på bana nu!
 

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Obbola
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
Lyset har du fått på ser jag, :tummenupp Snygg hoj som attan, önskar man hade både sporthoj och motard när man ser en sån där läckerbit, o svart som synden dessutom :yoparty
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
RJ skrev:
2104242 Få se nu, allt under 1000 cc och minst hundrafemtielva hästar på bakhjulet räknas väl som tjejhoj.
Jag smög mig ut i garaget för jag tycktes mig höra en kvinnas ljuva stämma och mycket riktigt, där stod hon! Fick henne till och med på bild. Lite ljusskygg från början...

...men när vi hade kelat lite så kunde vi tända ljuset efteråt... :krama
Läcker! :drool
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
Den finns väl till allmän utlåning på Midlanda i slutet av Maj hoppas jag :tummenupp


RJ skrev:
2104291 Så vad tycks?

Nu fattas det lite andra bromsslangar, en och annan sponsorsdekal, drev och kedja men redan nu kan hon avnjutas. Vad tror ni ser hon ut att kunna röra på sig eller kommer jag att behöva bogsering av litershojarna?

Vill passa på att tacka ChrilleR1 här på forumet för färg och lack! :tummenupp

obruT skall också omnämnas för sponsring av lite smågrejer, eller var det din arbetsgivare...



Måste bara skriva en rad eller två om den fantastiskt snygga nummerplåtshållaren. Här har Clas Ohlsson fått släppa till lite vinkeljärn som kapats och borrats. Sedan har Boliden mineral gått in som stor sponsor med en isskrapa som kapats, slipats, borrats och lackats. Snyggt, eller hur... :3freak

Skall fixa till det snyggare när jag får tid, just nu vill jag bara ut och köra!!!
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top