Presentation programblad-SM i Linköping!

Skulle du vilja att möjligheten finns att få en annons?

• Antal röstningar
    0

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Vi funderar på att köra samma upplägg som i vår Supermoto-cup, att alla förare som vill får en annons i programbladet för 500:-.
Där får man ha en bild och lite info om förare, team och sponsorer.
Detta är ett utmärkt sätt att få ge lite tillbaka till era sponsorer! :tummenupp

Finns det intresse för detta?

Hade det varit till självkostnadspris så kanske. Och sen vet vi ju inte om det dyker upp mer än hundra pers läser programbladet.

Bra idè! Intresse finns.

//Mange
Wheeliegirl skrev:
2073266 Vi funderar på att köra samma upplägg som i vår Supermoto-cup, att alla förare som vill får en annons i programbladet för 500:-.
Där får man ha en bild och lite info om förare, team och sponsorer.
Detta är ett utmärkt sätt att få ge lite tillbaka till era sponsorer! :tummenupp

Finns det intresse för detta?

Jonte VSB R-T skrev:
2073788 Hade det varit till självkostnadspris så kanske. Och sen vet vi ju inte om det dyker upp mer än hundra pers läser programbladet.

Vi hade 800 betalande på SM förra året! I år kommer det garanterat MÅNGA fler eftersom vi kör ihop med Supermoto! :tummenupp

Wheeliegirl skrev:
2074074 Vi hade 800 betalande på SM förra året! I år kommer det garanterat MÅNGA fler eftersom vi kör ihop med Supermoto! :tummenupp

Som jag frågade förut. Lovar du det?

sleven skrev:
2074478 Som jag frågade förut. Lovar du det?

dum fråga får dumt svar, lika mycket som du kan lova att det är 35 grader varmt och strååååålande solsken på SM:et kan Sara lova att det kommer 800st

Om man ser på statistiken från föregående tävlingar så bör det komma fler än förra året.

Duger inte det som svar så behöver du ju inte heller bry dig om att köpa plats i programbladet, enkelt va? :hihi

Jag tycker det är en bra idé. Är ju alltid roligt att få veta lite mer om de som kör. :tummenupp

Men jag kan ändå inte låta bli att fundera. Om det skulle bli så att ALLA förare skulle nappa på det här, hur blir det då? Kommer alla få plats? Kommer inte programmet bli väldigt tjockt? Eller tvärt om, om bara typ tio förare nappar? Blir det inte lite konstigt med bara några få presentationer?

Kommer programmen säljas, eller kommer de ingå i inträdet?

(När jag körde tjej-RM i rally hände det att bl.a våran klass hade presenetation i programmen, men vi betalade ingenting)

Anneli skrev:
2074781 Jag tycker det är en bra idé. Är ju alltid roligt att få veta lite mer om de som kör. :tummenupp

Men jag kan ändå inte låta bli att fundera. Om det skulle bli så att ALLA förare skulle nappa på det här, hur blir det då? Kommer alla få plats? Kommer inte programmet bli väldigt tjockt? Eller tvärt om, om bara typ tio förare nappar? Blir det inte lite konstigt med bara några få presentationer?

Kommer programmen säljas, eller kommer de ingå i inträdet?

(När jag körde tjej-RM i rally hände det att bl.a våran klass hade presenetation i programmen, men vi betalade ingenting)
Om det blir för många som nappar så blir det nog först till kvarn skulle jag tro så se till att vara snabba :tummenupp

Jonte VSB R-T skrev:
2073788 Hade det varit till självkostnadspris så kanske. Och sen vet vi ju inte om det dyker upp mer än hundra pers läser programbladet.
Nu racear jag ju inte, men jag tycker det låter som en toppenpryl att visa sina sponsorer, att ni är aktiva och faktiskt syns ute bland folk och visar upp deras varumärke! :) Spontant känns det som 500 ganska välinvesterade pengar :tummenupp

Vi brukar inte sälja programbladen utan dom är gratis. Vi har en limit någonstans runt 20-30 förare. Blir det för få så fyller vi ut men någon som förtjänar det!

/HW

Nr:18 skrev:
2074724 Jösses. Dagisklass på den frågan....

F'låt då.

Men hon har skrivit så förut, att hon garanterar att det ska komma mer publik eftersom vi kommer köra ihop med supermoto.

Jag bara undrar hur hon kan veta det?

Nu ska jag inte förstöra tråden med dom här frågorna längre.

Hon kanske vet lite mer än dig om hur / vad som planeras inför tävlingen.

/HW
(som också vet)

sleven skrev:
2074979 F'låt då.

Men hon har skrivit så förut, att hon garanterar att det ska komma mer publik eftersom vi kommer köra ihop med supermoto.

Jag bara undrar hur hon kan veta det?

Nu ska jag inte förstöra tråden med dom här frågorna längre.

Jag har inte GARANTERAT att det kommer mer publik, bara sagt att det garanterat blir så, vilket är ett uttryck för min personliga åsikt om hur jag tror att det blir, ok?

Last edited by a moderator:
Lyfter lite här nu.

Inte så lång tid kvar til rejset (och tryckningen av programblad) :)

Passa på att skicka era uppgifter om ni vill vara med.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!