Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:2064499Faan äntligen behöver man inte skämmas för ljudet när man "gausar"....
![]()
![]()
Synd att man inte kan ta en sväng nu..Faan jefla snö/regn
![]()
Ljudfil kommer senare........![]()
JB74 skrev:2064528Maffigt, va pyntade du för ett sånt eldrör? Vem säljer?
Hmm hittar ingenstans å lägga den?Krille-666 skrev:2064770fixa en ljudfil nu![]()
Den är inte så stor..Ska jag maila över denMjO skrev:2064956Jag kan slänga in den på min webbserver, iofs bara 1 Mbit upstream, så det kan bli lite tungt, eller lägga den på en webbserver på jobbet så länge![]()
lägg upp den på Min FTP om inte filen är för stor.Rasorblade skrev:2064958Den är inte så stor..Ska jag maila över deneller har du MSN?
philsson skrev:2064969lägg upp den på Min FTP om inte filen är för stor.
EDIT: Döp filen till nåt vettigt bara, så man slipper kolla igenom 1000 filer för att hitta det man vill åt.![]()
fick över 10mb. Det blev många som började tanka hem den innan du laddat upp hela klart. Tar bort den nu. Prova igen.Rasorblade skrev:206497618mb...här kommer den!!![]()
Döpt till X-racing!!
edit blev ngt fel...fick du över den?
philsson skrev:2065003fick över 10mb. Det blev många som började tanka hem den innan du laddat upp hela klart. Tar bort den nu. Prova igen.![]()
Det är filmat med digitalkamera så ha överseende med kvaliténphilsson skrev:2065003fick över 10mb. Det blev många som började tanka hem den innan du laddat upp hela klart. Tar bort den nu. Prova igen.![]()
Krille-666 skrev:2065126tycker du det är stor skillnad jämfört med orginalkröken? Måste man bestycka osv?
Rasorblade skrev:2065134MEGASTOR skillnad på ljudet!!! Bara gasade i förrådet har inte kört den ännu och ja den skall bestyckas om.....antingen 170, 172 munstycke
Är inte så haj på pillandet själv...men skall ha en övervakande hand när jag gör det!!Krille-666 skrev:2065143ok najs! Jag har dock en dålig erfarenhet så fort jag börjar pilla med grejjer brukar saker börja krångla.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |