Krock i Malmö sporthoj och bil

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
svart sebeärr 600
Såg en totalkvaddad hoj på John Ericssons väg i Malmö i höjd med stadion.. MC var i så dåligt skick att jag inte ens kunde se vilket märke det var..
Någon som vet vem som körde och hur det gick för honom/henne? Känns jobbigt att se sånt här när säsongen knappt ens har hunnit börja... :död

Hoppas det gick bra för honom/henne......

Last edited:
MalmöBiker skrev:
Såg en totalkvaddad hoj på John Ericssons väg i Malmö i höjd med stadion.. MC var i så dåligt skick att jag inte ens kunde se vilket märke det var..
Någon som vet vem som körde och hur det gick för honom? Känns jobbigt att se sånt här när säsongen knappt ens har hunnit börja... :död

Hoppas det gick bra för honom/henne......

Aj då! inte kul juh! :(

å nej redan säsongen har inte äns börjat :(

Stackarn, vilken jävla start på säsongen :3freak Får hoppas han klarade sig så han inte behöver rehab hela sommarn...hoj går ju alltid att köpa ny.

237 skrev:
Får hoppas att någon har tappat hojen från något släp eller flak.

Tvivlar på det, ambulans, brandkår och polis var på plats, mc-föraren vart redan bortfört.

helvete också!!! :(

hoppas verkligen att d inte e allvarligt!!!

d gäller att ta d kallt nu, man e ju sugen som f_n men snö f_n e ju inte ens borta än.... :huvet

:Bugar

Tråkigt som fan , hoppas personen/ personerna klarade sig lindrigt...

en polare till mej körde förbi när det hade hänt. det va en svart cbr1000 sa han....
tyvärr all info jag hade.

Väldigt konstigt, har inte hittat nåt i tidningen om det och ingen här vet nåt.. kanske gick bra ändå.. hoppas det! :Bugar Men MC'n såg för jävlig ut.. totallt ihoptryckt.

MalmöBiker skrev:
Väldigt konstigt, har inte hittat nåt i tidningen om det och ingen här vet nåt.. kanske gick bra ändå.. hoppas det! :Bugar Men MC'n såg för jävlig ut.. totallt ihoptryckt.

Jag har samma tanke..inget i tidningarna och inget på rr-forumet...bara hoppas att det gick ok...

Måste vi ha sånna här spekulationstrådar? Lika trist varje år. Visst är det bra med ett varningens tecken men dessa spekulationer om vem det är känns inget vidare faktiskt. Låt denna isåfall skriva själv eller be någon göra det.

Mina 5 öre...

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...