Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias650 skrev:Men, men.... Var det inte klart att du skulle få gå på skolan?
Trist som fan om det skiter sig på mållinjen.![]()
TERMINATOR skrev:jo det va det, men tydligen inte, fick klartäcken från skolan o allt va klart, men af är dumma i skallen så dom tyckte inte att jag skulle gå
Kyckling skrev:Du skulle nämnt att du känner Blom.![]()
Nä, skämt åsido. Vad håller de på med?! Det måste ju vara snudd på tjänstefel att medvetet göra någon öppet arbetslös när det finns ett vettigt alternativ.![]()
Hur menar du, tänkte du plugga? då är det väl bara att hoppa av ams.TERMINATOR skrev:![]()
FITT arb förmedligen nekade mej till skolan
morecore skrev:Hur menar du, tänkte du plugga? då är det väl bara att hoppa av ams.
Eller tänkte du läsa medans du var arbetsökande?
tack! då är jag ungefär samma lågt stående varelse som poliser, lapplisor mfl...TERMINATOR skrev:![]()
FITT arb förmedligen nekade mej till skolan med motiveringen "du har ingen erfarenhet" men helvete då, hade jag det skulle jag inte behöva gå
![]()
vilket jävla pack som sitter där
Mr Vader skrev:tack! då är jag ungefär samma lågt stående varelse som poliser, lapplisor mfl...
jag tror att det var sådant tryck på utbildningen att de helt enkelt blev tvingade att prioritera vilka som skulle gå den... om du däremot kan visa att du har en arbetsgivare som kan anställa dig efter utbildningen kommer du att ställas i kö för att börja... ett litet tips bara...
jag tycker illa om enstaka ordningsvakter, men bara därför idiotförklarar jag inte en hel yrkeskår...![]()
blom skrev:efter 1,5 år borde väl dom kunna garantera om man gör tex praktik mm där..eller
erik skrev:Vi har regelbundet helt okända personer som ringer till oss och vill ha garantier, det lovar vi givetvis inte eftersom det inte går att lova till okända personer samt att det är vi som hamnar i skiten om det inte blir nåt...
jo naturligtvis kan det vara så.. men om ma n säger ett större företag som tex där tengil jobbar. ska man gå 1,5 år så är det förmodligen en jäkla massa praktik i den tiden oxå och då kan ju även den funka som en slags provanställning eller så.. garantier finns väl iofs aldrig ( det vet väl ni med husabergareerik skrev:Vi har regelbundet helt okända personer som ringer till oss och vill ha garantier, det lovar vi givetvis inte eftersom det inte går att lova (och speciellt inte till okända personer) samt att det är vi som hamnar i skiten om det inte blir nåt...
blom skrev:jo naturligtvis kan det vara så.. men om ma n säger ett större företag som tex där tengil jobbar. ska man gå 1,5 år så är det förmodligen en jäkla massa praktik i den tiden oxå och då kan ju även den funka som en slags provanställning eller så.. garantier finns väl iofs aldrig ( det vet väl ni med husabergare)
fick för mig att det var det du ville när du startade en tråd om detTERMINATOR skrev:. jag vill att ni ta hänsyn till mitt önskemål nu och slutar att diskutera detta mer. TACK // Termo
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |