*FILM*Husa blåser plastraketer

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Mooohahaaa... :banana SUPERmotard killen köra åxå precis som alla vi andra... :arsele

Från en skala ett till tio. Hur mycket längtar du till sommaren nu?

jävlar

ja den killen kunde köra,
men han måste ha tagit i som fan där

Hehe, han kunde hantera sin Husa! :yoparty
Blir ju bara mer och mer sugen på en motard fö var dags som går...får nog bli en Aprilia SXV550 snart! :banana

Så fett han tog den sista killen på utsidan...

I skala från 1-10? 123343222344990028877377488928,9 så här mycket längtar jag till sommaren!!!!!!!!!!!!!

Bra kört av killen.
Förbannat roligt att se motarder som kan köra.

Men ska vi vara ärliga så va inte motståndet det hårdaste.

Jag börjar fan nästan gråta av frustration när jag ser det här! Jag vill ut på banorna NU!

Jocke W skrev:
Jag börjar fan nästan gråta av frustration när jag ser det här! Jag vill ut på banorna NU!
Inte jag, jag kör så att man har blåsor, precis överallt ;)

Kommer bli roligt å se i sommar på Midlanda. Känns som om jag kapat fem sekunder sen förra året redan :tummenupp

CoRuS skrev:
Ojsan, det var inte meningen. Jocke(supermoto) svor på sin grannes katt att det var han. :fyllisar

Fast Jocke är en lömsk man, honom ska man inte lita på. Han sålde vinstlotten till mig förra året men jag har ännu inte sett röken av hojen. :D

Olof Eriksson skrev:
Inte jag, jag kör så att man har blåsor, precis överallt ;)

Kommer bli roligt å se i sommar på Midlanda. Känns som om jag kapat fem sekunder sen förra året redan :tummenupp
Visst är du/ni i Spanien nu? :yoparty En annan gick hem tidigare idag från jobbet för att jag mådde så jävla dåligt... :död

Jockwell skrev:
Visst är du/ni i Spanien nu? :yoparty En annan gick hem tidigare idag från jobbet för att jag mådde så jävla dåligt... :död
Det stämmer det! Rekomenderas till nästa år, här mår man inte så jävla dåligt :tummenupp

Olof Eriksson skrev:
Det stämmer det! Rekomenderas till nästa år, här mår man inte så jävla dåligt :tummenupp
Får väl börja planera redan nu för det! Smörja och intala kollegan att det är självklart att jag kan vara ledig 2veckor och inte gå miste om ledighet under sommaren för att nyttja de nya kunskaperna man skaffat sig i Spanien... :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT