Vad tror ni om detta?

Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Street Triple, Ktm Freeride
Traktordäcken på.. (Tkc-80), tycker själv att det ser rätt coolt ut. Hoppas att dom funkar hyfsat på både asfalt och grus.... Även fixat till baken lite i vinter, sågad skärm, ledlyse och blink.

Bifogat

• IMG_3934.JPG
    IMG_3934.JPG
    29.6 KB · Visningar: 382
  • IMG_3933.JPG
    IMG_3933.JPG
    29.8 KB · Visningar: 305
niofemtiofyrarr skrev:
Traktordäcken på.. (Tkc-80), tycker själv att det ser rätt coolt ut. Hoppas att dom funkar hyfsat på både asfalt och grus.... Även fixat till baken lite i vinter, sågad skärm, ledlyse och blink.

jaa. dom lär nog funka jävligt bra på just asfalt... :D :hihi

såg helt klart rått ut, du lär kunna piska grusväg fint i varje fall :tummenupp men hur funkar de på asfalt? :va

Jag är jäkligt impad av tkc80,, hade det bak och testade på gokartbanan, detta var på hösten och det var kanske 5+ då greppade dom bättre än kompisarnas racedäck, dom kom ju inte upp i temp. Kunde komma in med hyffsat kontrollerad sladd i vissa kurvor också.. Jag blev impad...

Hört det från flera som testat. Dom ser ju inte så gatvänliga ut.... Tkc-80 är tydligen ett gatdäck skuret som enduro??..

mr_hman skrev:
Jag är jäkligt impad av tkc80,, hade det bak och testade på gokartbanan, detta var på hösten och det var kanske 5+ då greppade dom bättre än kompisarnas racedäck, dom kom ju inte upp i temp. Kunde komma in med hyffsat kontrollerad sladd i vissa kurvor också.. Jag blev impad...

philsson skrev:
men hur funkar de på asfalt? :va

Bättre än på grus. Körde med TKC80 på min drz tidigare och jag skulle inte köra på dessa igen eftersom jag i stort sett enbart kör på grus.

niofemtiofyrarr skrev:

Jaså,här har han gömt bilderna mmmmmmmmmm ser nice ut! :tummenupp
Hoppas på att komma och se dom i verkligheten snart. :banana

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back