Hur ofta är ni fulla framför datorn

Hur ofta är du full framför datorn?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Aratron

http://www.tycon.se
Gick med
16 Oct 2004
Hoj
slutkörd 900rr, Pitpro 05
Datafylla börjar bli mer o mer modernt, att sitta o dricka sig full framför en skärm verkar inte längre klassas som nördigt !?

Aratron skrev:
Datafylla börjar bli mer o mer modernt, att sitta o dricka sig full framför en skärm verkar inte längre klassas som nördigt !?

Just nu är jag dyngfull och ska precis dra ner på stan!!
Ha en bra lördagskväll!! :yoparty :yoparty

kan bara erkänna att jag svarade en gång / vecka, börjar nästa alltid groggandet framför burken, det är där all musik finns, alla filmer ligger och dom flesta vännerna är online. Sen styr man upp pub vändor osv, vi lever i en digital värld kamrater ! :argpådato

Tjejen brukar somna tidigare än jag, så om vi har druckit lite så tar jag gärna en jävel till ensam framför SH innan jag går och lägger mig.
Av någon anledning tycker jag det är mysigt.
(Kanske vill man bara bli fullare innan man somnar?)

Jag svara 1 gång i månaden... men då börja jag fundera,sätter sig folk ensamma framför datorn och super sig full? :va Börjar man göra det då bör man nog börja fundera vad man håller på med! ;)

spectre skrev:
Jag sitter aldrig och super framför datorn, men visst händer det att man rullar hem lite småfull och sätter sig vid datorn för att kolla vilka som är online osv..
Samma här, men tryckte på "Aldrig".

Aratron skrev:
kan bara erkänna att jag svarade en gång / vecka, börjar nästa alltid groggandet framför burken, det är där all musik finns, alla filmer ligger och dom flesta vännerna är online. Sen styr man upp pub vändor osv, vi lever i en digital värld kamrater ! :argpådato
Så kan det också hända för mig.

Men aldrig att man sitter där en hel kväll om det var så trådskaparen menade?

Sitter och gottar mig med en flaska rött liksom igår :hihi

Vad skall man göra när alla vänner är upptagna :3freak

Aratron skrev:
för ofta.

Sitter med webbkameran och super ihop med en amerikansk kompis som nu mer bor i tyskland. det slutar dock oftast med att vi kör webbkamera och telefon :hihi
Skippa cybersex och kör cyberkrökning :yoparty Det har ju även hänt att man suttit och skrivit på SH tittandes med ett öga. (eftersom 2 bara rör ihop det)
:fyllisar

Fifan - hur hittar ni tangenterna när ni är fulla? jag har väl försökt skriva nåt efter en blöt kväll på stan bara för att finna det helt omöjligt.

duckie skrev:
Fifan - hur hittar ni tangenterna när ni är fulla? jag har väl försökt skriva nåt efter en blöt kväll på stan bara för att finna det helt omöjligt.
Hittar dom vanligtvis utan att titta, kanske där problemet är för dig,
nä rjag är full hittar jag dom, men missdare lite härt och fär så text4e n s4er ut såhärfr sen

Nuförtiden är det varje vecka. Eller full och full, fredagkvällen spenderas med ett antal corona, ventrilo och world of warcraft. Gött som fan.

Mja datorn är ju alltid igång , så när man sitter i soffan så poppar man ju lite musik , osv sen när man kommer hem på natten så brukar det ju alltid bli lite surfande o kolla läget lite , men sitta framför datorn o bara supa , näeeee
det får fan inte hända.........

På väg till sägen fårn krogen så kikar man ju förbi sh pga att man tror sig missa nåt väldigt viktigt just då.
Om man ska skriva nåt så känns de ofta som om någon har limmat fast Duplo-klossar på finerspetsarna. :jisses

duckie skrev:

De går skit bra.. Tills man dagen efter försöker läsa det..

Har satt mig vid datorn 1 gång på fyllan det här året å det inlägget jag skrev då gick inte att läsa. Ja missade visentligheter som att jag inte alls skulle sova där de va tänkt från början utan hade blivigt av kastad vi busstationen. Dagen efter mindes jag varken hur jag kommit hem eller att jag hade skrivigt nått. :tomten

Att supa framför datorn känns ju bara pinsamt.. Möjligen sätta sig när man kommer hem.

Har aldrig riktigt förstått tjusningen med att sitta packad framför burken. När jag är dragen blir jag extremt social och måste ut och träffa nya bekantskaper, har tom svårt att bara sitta hemma och dricka ihop med polarna en hel kväll... :gnissla

Sitta ensam hemma framför datorn och supa låter ju.. tja.. rätt så ointressant?

Jag sätter mig rätt så ofta framför datorn en liten stund när jag kommer hem från nån fest, bara för att varva ner lite (om jag är såpass nykter). Men att sitta och supa framför den och surfa/chatta? näfan.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D