Kerplunk
Den dagen den sorgen...
Nog för att det finns många fördelar med att vara singel och kunna göra vad man vill med vem man vill, men ni måste ju ändå hålla med om att en dag som denna kan kännas rätt ensam…eller är det bara jag som blir lite nojig på Alla hjärtans dag och bara ser en massa nykära par överallt…
Vill iaf önska alla SH-singlar en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag…och stort grattis till er som redan funnit den stora kärleken…I sooo envy you…
Några ord på vägen...
”Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har försökt att gömma mig för den sedan jag var fem, men tjejerna hittar mig hela tiden.” (Bobby, 8år)
”Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig, jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än.” (Brian, 7år)
”Säg inte att du älskar någon och sedan ändra dig…
Kärlek är inte som att välja ut vilken film man vill se.” (Natalie, 8år)
”Det är aldrig okej att kyssa en pojke, de bara dreglar över en. Det är därför jag slutade.” (Jeanette, 10)
Tycker den sista var rätt skön faktiskt!
Kram Linda (som började denna underbara dag med att köra i diket med farsans nya jeep…
)
Vill iaf önska alla SH-singlar en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag…och stort grattis till er som redan funnit den stora kärleken…I sooo envy you…
Några ord på vägen...
”Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har försökt att gömma mig för den sedan jag var fem, men tjejerna hittar mig hela tiden.” (Bobby, 8år)
”Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig, jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än.” (Brian, 7år)
”Säg inte att du älskar någon och sedan ändra dig…
Kärlek är inte som att välja ut vilken film man vill se.” (Natalie, 8år)
”Det är aldrig okej att kyssa en pojke, de bara dreglar över en. Det är därför jag slutade.” (Jeanette, 10)
Tycker den sista var rätt skön faktiskt!
Kram Linda (som började denna underbara dag med att köra i diket med farsans nya jeep…
)