En tråd tillägnad alla SINGLAR

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Nog för att det finns många fördelar med att vara singel och kunna göra vad man vill med vem man vill, men ni måste ju ändå hålla med om att en dag som denna kan kännas rätt ensam…eller är det bara jag som blir lite nojig på Alla hjärtans dag och bara ser en massa nykära par överallt… :va

Vill iaf önska alla SH-singlar en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag…och stort grattis till er som redan funnit den stora kärleken…I sooo envy you…

Några ord på vägen...

”Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har försökt att gömma mig för den sedan jag var fem, men tjejerna hittar mig hela tiden.” (Bobby, 8år)

”Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig, jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än.” (Brian, 7år)

”Säg inte att du älskar någon och sedan ändra dig…
Kärlek är inte som att välja ut vilken film man vill se.” (Natalie, 8år)

”Det är aldrig okej att kyssa en pojke, de bara dreglar över en. Det är därför jag slutade.” (Jeanette, 10)

Tycker den sista var rätt skön faktiskt! :hihi

Kram Linda (som började denna underbara dag med att köra i diket med farsans nya jeep… :rofl )

Kerplunk skrev:
Nog för att det finns många fördelar med att vara singel och kunna göra vad man vill med vem man vill, men ni måste ju ändå hålla med om att en dag som denna kan kännas rätt ensam…eller är det bara jag som blir lite nojig på Alla hjärtans dag och bara ser en massa nykära par överallt… :va

Vill iaf önska alla SH-singlar en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag…och stort grattis till er som redan funnit den stora kärleken…I sooo envy you…

Några ord på vägen...

”Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har försökt att gömma mig för den sedan jag var fem, men tjejerna hittar mig hela tiden.” (Bobby, 8år)

”Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig, jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än.” (Brian, 7år)

”Säg inte att du älskar någon och sedan ändra dig…
Kärlek är inte som att välja ut vilken film man vill se.” (Natalie, 8år)

”Det är aldrig okej att kyssa en pojke, de bara dreglar över en. Det är därför jag slutade.” (Jeanette, 10)

Tycker den sista var rätt skön faktiskt! :hihi

Kram Linda (som började denna underbara dag med att köra i diket med farsans nya jeep… :rofl )

Trycker dagen har böjat perfekt! Kommer till kontoret, då ligger det ett paket med ett hjärta på. Alla på jobbet hade fått en hälsning och en senaste Emilia de Poret CD:n.

Sedan vid 10 kommer det in ett blomsterbud med ett par rosor av någon hemlig beundrare. Det är faktiskt första gången jag får blommor av en hemlig beundrare :)

Här får du några rosor... :pannkyss
red_roses.jpg

Mr_White skrev:
Här får du några rosor... :pannkyss
Åhh, tack snälla! :pannkyss Låter som du haft en kanondag... :)

Min blev faktiskt inte heller så dålig. Jobbar på dagis och fick en jättefin teckning föreställande ett hjärta av lille Olle, 3 år. :kär

Jonathan skrev:
:fakta

Tänk så smarta yngre förmågor är egentligen...
Eller hur, att man inte kan komma på så smarta grejer själv... :va

SirDave skrev:
Vad va det för jeep?
Grand Cherokee

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Efter rykten om en ny retro...