Funktionärer

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
I år kör vi SM i roadracing tillsammans med Supermoto.
För att våra tävlingar ska kunna genomföras, kommer vi att behöva funktionärer.
Highland Supermoto Cup: 11 Maj, 15 Juni och 17 Augusti
SM-deltävling: 26-28:e Maj

Vill du ställa upp och/eller känner någon som kan och vill maila ditt namn och telefonnr, samt när du kan ställa upp, till mig på:
sara@delete.nu

Mvh,
Sara Engström
Sammankallande LMS Supermoto
www.lms.se

Har du inte fått någon lista av Patrik som du kan använda dig av och vända dig direkt till funktionärerna.

Vad får funktionärerna för ersättning?

Lime skrev:
Har du inte fått någon lista av Patrik som du kan använda dig av och vända dig direkt till funktionärerna.

Patrik är kvar som funkisansvarig :tummenupp
Det Sara gör är nog att redan nu få igång ett positivt tänkande att hjäpa till och redan nu kunna boka in datumen.
Det är :banana att hjälpa till

LOTTAK skrev:
Patrik är kvar som funkisansvarig :tummenupp
Det Sara gör är nog att redan nu få igång ett positivt tänkande att hjäpa till och redan nu kunna boka in datumen.
Det är :banana att hjälpa till

Precis! :tummenupp
Patrik kontaktar säkert alla han har på sin lista....
Vi kommer inom kort att lägga upp en länk på hemsidan där man kan anmäla sig som funktionär.... :banana

Lime skrev:

Funktionärerna får mat, fika och en biobiljett och stor tacksamhet från oss på LMS... :tummenupp

Last edited:
håkan skrev:
För att underlätta för Patrik och Sara så finns det ett fint anmälningsformulär så det blir enklare att hålla koll på vilka som tänkt komma

URL:en är följande http://lms06.mine.nu/funkis.php

Mvh Håkan
Duktig Håkan som ordnar sådana saker snabbt och smidigt :tummenupp

Anmäld som funkis till ev. B-race och Highland Supermoto Cup i maj & augusti

twinner skrev:
Jag hakar på om jag får stå på en fotovänlig plats:=)

Fotovänlig plats är på läktaren.

Kamera och funktionär hör inte ihop. Antingen är du där och är funktionär eller så är du där och fotar men det går inte att ha den split vision och den uppmärksamhet som krävs av en rr-funkis om du kikar genom en kamera och försöker hitta bra bilder.

Så jag hoppas att du skämtade med oss aprillo.

Lime skrev:
Fotovänlig plats är på läktaren.

Kamera och funktionär hör inte ihop. Antingen är du där och är funktionär eller så är du där och fotar men det går inte att ha den split vision och den uppmärksamhet som krävs av en rr-funkis om du kikar genom en kamera och försöker hitta bra bilder.

Så jag hoppas att du skämtade med oss aprillo.

Läktare? Finns ju inga såna på Sviestad. Eller?
:confused:

Bikerbitch skrev:
Läktare? Finns ju inga såna på Sviestad. Eller?
:confused:
Hela berget är ju en läktare. Gräsplanen runt rondellen är ganska skön samt att man kanstå och hänga över staketet bort mot Esset. Räcker det? :D

Gustav O skrev:
Hela berget är ju en läktare. Gräsplanen runt rondellen är ganska skön samt att man kanstå och hänga över staketet bort mot Esset. Räcker det? :D

Nej det ska ju vara träläktare som man kan hoppa på i all iver som man har i kroppen :yoparty Visserligen står jag ju inte på läktaren så ofta längre men ändå ;)

Den här var vällan ändå för långt bak i kön? Eller??

Wheeliegirl skrev:
Funktionärerna får mat, fika och en biobiljett och stor tacksamhet från oss på LMS... :tummenupp
Meh!, vad ska man med en biobiljett till!!.. :4skrika Sist fick vi fribiljett på banan, det är enligt mig det bästa tack man kan få. :tummenupp
Sen är det en unik upplevelse att komma nära banan så även utan ersättning så är det värt det. :banana

philsson skrev:
Meh!, vad ska man med en biobiljett till!!.. :4skrika Sist fick vi fribiljett på banan, det är enligt mig det bästa tack man kan få. :tummenupp
Sen är det en unik upplevelse att komma nära banan så även utan ersättning så är det värt det. :banana

Om jag inte minns helt fel så är det så även iår, freebe till "Trafikövningskörning"

Det är hela 10st som skrivit upp sig på http://lms06.mine.nu/funkis.php

Det finns i vanlig ordning en lista över alla som anmält sig...
Skulle det va intressant för alla andra att se vilka som anmält sig och vilka dagar?

//håkan

philsson skrev:

Det kan vi säkert ordna.... :tummenupp

Du ställer väl upp som funktionär på Highland-cupen också? :7peta :)

håkan skrev:
Om jag inte minns helt fel så är det så även iår, freebe till "Trafikövningskörning"

Det är hela 10st som skrivit upp sig på http://lms06.mine.nu/funkis.php

Det finns i vanlig ordning en lista över alla som anmält sig...
Skulle det va intressant för alla andra att se vilka som anmält sig och vilka dagar?

//håkan
Frågan om fribiljett till banåkning togs upp på månadsmötet igår.
Vi bestämde att vi kör samma koncept som förra året: biobiljett eller banåkningsbiljett till dom om ställer upp som funkis på tävlingar :tummenupp

Wheeliegirl skrev:
Det kan vi säkert ordna.... :tummenupp

Du ställer väl upp som funktionär på Highland-cupen också? :7peta :)
Det är alltid kul att ställa upp och hjälpa till. Men det är i mån av möjligheter förståss. Var hittar jag mer information om highland-cupen, är inte riktigt hemma på LMS hemsida. :D

LOTTAK skrev:
Frågan om fribiljett till banåkning togs upp på månadsmötet igår.
Vi bestämde att vi kör samma koncept som förra året: biobiljett eller banåkningsbiljett till dom om ställer upp som funkis på tävlingar :tummenupp
Härligt härligt. :tummenupp

Last edited:
philsson skrev:
Det är alltid kul att ställa upp och hjälpa till. Men det är i mån av möjligheter förståss. Vart kan jag hämta information om Highland cupen?

Härligt härligt. :tummenupp
Gå in på lms.se och klicka dej inpå supermotos hemsida där finns en del att läsa, annars vet nog HW & Wheeliegirl allt :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT