En ny film GHOST RIDER hmmmmmm....

Status
Ej öppen för fler svar.
Lägg ner...snacka om skolpoliser. Ja, ni är duktiga på att läsa forumregler...

Läs hela inlägget och klicka på länken så kommer ni att förstå att det är en biofilm med Nicolas Cage.

Coolt detta är väl baserat på Marvel Comics "Ghost Rider" serietidning från början av 90-talet?

Mkt lik X-Men då och handlar om en "hämnare" som kör mc och spöar badguys nattetid. :lol

ape skrev:
Coolt detta är väl baserat på Marvel Comics "Ghost Rider" serietidning från början av 90-talet?

Mkt lik X-Men då och handlar om en "hämnare" som kör mc och spöar badguys nattetid. :lol

Kan va intressant film :hihi ,, visste inte det fanns en sån serietidning..

Hemsidan kan vara en av de sämsta som finns på internettet idag.

Annars tror jag filmen hamnar någonstans mellan Tårk och den där andra ultrasugiga mc-filmen..

Ja den ska bli kul att se om den är ngt som man kan kalla "film"......

Ja, nu är det så att den tokige svensken inte är orginalet!!

Ghost Rider gjorde sitt först framträdande redan 1972 i serietidning av Marvel. Hans riktiga namn är John Blaze. Hans huvudsyssla är: Drifter, former motorcycle stuntman / Spirit of Vengeance, Angel of Death!

Och som alltid så görs det film av gamla klassika serietidningar och denna gång är det då Ghost Rider´s tur...

Jag skulle dock inte förvänta mig allt för mycket motorcykelåka i den där filmen, inte riktigt motorcykeln som var poängen i serien.

enduroemil skrev:
Hummm mc:n på bildenva ju... Ball :näsblod

Sen resten av filmen verkar ju bli lika rolig som alla andra serietidnings filmer. Jag ser INTE fram i mot den.

lär ju inte vara lika :trött som att se en snubbe åka fram och tebax till uppsala 4ggr iallafall...

Kokane skrev:
Ja, nu är det så att den tokige svensken inte är orginalet!!

Ghost Rider gjorde sitt först framträdande redan 1972 i serietidning av Marvel. Hans riktiga namn är John Blaze. Hans huvudsyssla är: Drifter, former motorcycle stuntman / Spirit of Vengeance, Angel of Death!

Och som alltid så görs det film av gamla klassika serietidningar och denna gång är det då Ghost Rider´s tur...
Amäh, det är ju Vanilla Ice som gjort introt till "Ice Ice baby" också. :näsblod

Hmm... jag får virus från Orca69:s avatar!!

Bloodhound.Exploit.38 ....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...