Boende i Visby?

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Tjena,

Jag skulle gärna vilja ha tips om bra boende Visby på Gotland.

Funderar nämligen på att ta en mc-semester i sommar med några kompisare så alla möjliga förslag om hotell, motelll, stugbyar, camping (tält, stugor) osv. önskas. :Bugar

Vi har även tänkt på att kanske tajma resan med Lelle träffen men jag skulle kunna tro att de blir aningen fullt med folk så att få ett schysst boende kan bli svårt. Helst av allt så skulle man vilja bo rätt centralt så att man kan göra Visby osäkert på kvällarna oxå :)

LocDog skrev:
Tjena,

Jag skulle gärna vilja ha tips om bra boende Visby på Gotland.

Funderar nämligen på att ta en mc-semester i sommar med några kompisare så alla möjliga förslag om hotell, motelll, stugbyar, camping (tält, stugor) osv. önskas. :Bugar

Vi har även tänkt på att kanske tajma resan med Lelle träffen men jag skulle kunna tro att de blir aningen fullt med folk så att få ett schysst boende kan bli svårt. Helst av allt så skulle man vilja bo rätt centralt så att man kan göra Visby osäkert på kvällarna oxå :)

http://www.kneippbyn.se/

Där finns det lite att välja på men det är någon km utanför visby.

LocDog skrev:
Precis....där håller Lelleträffen till.
Ett bra alternativ...frågan är om man kan boka redan nu under lelle veckan eller om Lelles släpper "platserna".

Kanon förslag...mera mera! :)

Du kan säkerligen boka hos dom redan nu!

Det är många som "hyr" ut sitt hus svart där på sommaren också. Syrrans familj och ett par kompisar till dem hyrde hus innanför murarna med kanonläge för 10000:-/vecka. Då var det ett stort 2-våningshus fullt inrett och jäkligt nyrenoverat med hyffsad lyx. Värt att tänka på om man är några stycken, och det finns billigare alternativ också. Pm'a om du vill ha mer info så kan jag fixa fram nummer mm isåfall.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon