Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rookie skrev:Har inget svar men passar på att fråga i en hyfsat lämplig tråd...sådana hemmagjorda dubbningar...pallar slangen för det?
Du måste mena 13mm?Xr_Sebbe skrev:Dom går inte igenom däcket helt 1,3 milimeter in, men ska tejpa för säkeretsskull
philsson skrev:du har missat en skruv![]()
1000st sa du?. Tycker det ser fint ut. Har för mig bara att man skulle försöka hålla antalet till samma på bak och framdäck?![]()
philsson skrev:Du måste mena 13mm?
Xr_Sebbe skrev:Efter 3 timmars slit av att sätta i 1000 borr-skruv
från biltema för 100kr
tror ni att det kommer att funka?![]()
![]()
DJM skrev:kommer gå åt helvete,, det funkar inte sådär med skruvskallar. Köp riktiga endurodubb istället.
Pebl skrev:Kommer funka en stund, sedan blir skallarna runda och fästet om möjligt ännu sämre än utan dubb och du kommer klia dig i skallen och fråga dig om det var värt allt jobb....
-Såvida du inte får punka efter 5minuter vill säga....
kowal skrev:hoppas det håller!!! Om inget annat så har du ju lärt dig en läxa![]()
philsson skrev:ut och provkör nu innan nyår när jag dubbar mina likadant så jag vet hur det är. Tråkigt att sitta i 3 timmar och sabba ett par däck till ingen nytta.![]()
oFFkeFF skrev:En kort stund i skogen, om du limmat dem..
TOKER skrev:Skruven sitter ju åt fel håll det där kommer inte greppa så bra!!!
Gör om gör rätt![]()
Närå, farsan har kört sånna i traktordäcken hela sommaren. 110hk 550nm 8ton med hydrauldrift. Blir ett jäkla ryck när man tvärskruvar på med den, men dubben sitter kvar.oFFkeFF skrev:En kort stund i skogen, om du limmat dem..
helt underbart men han kanske inte slirar så mycket som man gör med hojen?Olof Eriksson skrev:Närå, farsan har kört sånna i traktordäcken hela sommaren. 110hk 550nm 8ton med hydrauldrift. Blir ett jäkla ryck när man tvärskruvar på med den, men dubben sitter kvar.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |